Ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har de sidste par dage nu haft ømme bryster. Jeg er på p-piller så jeg er ikke gravid. Har næsten lige haft min mens i p-pille pausen. Men jeg bliver alligevel bekymret for de 2 gange jeg har været gravid havde jeg ømme bryster. Får ellers aldrig ømme bryster

Hvad kan man ellers få ømme bryster af??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

2babygirls

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har de sidste par dage nu haft ømme bryster. Jeg er på p-piller så jeg er ikke gravid. Har næsten lige haft min mens i p-pille pausen. Men jeg bliver alligevel bekymret for de 2 gange jeg har været gravid havde jeg ømme bryster. Får ellers aldrig ømme bryster

Jeg fik engang mega ømme bryster fordi jeg havde sprunget min p pille pause over 2 gange

Anmeld Citér

30. november 2016

2babygirls

Omsorgsgiver skriver:

Jeg fik engang mega ømme bryster fordi jeg havde sprunget min p pille pause over 2 gange

Anmeld Citér

30. november 2016

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
2babygirls skriver:

Ok. Det kan ikke være derfor for jeg springer aldrig pausen over

Anmeld Citér

30. november 2016

Swhc

Jeg har også super ømme bryster og andre tegn på graviditet på p-piller, men hcg siger <1 

Anmeld Citér

30. november 2016

AnoMom

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er blevet gravid på p-piller for nogle år siden. Så ville nok anbefale dig at teste for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

30. november 2016

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
AnoMom skriver:

Jeg er blevet gravid på p-piller for nogle år siden. Så ville nok anbefale dig at teste for en sikkerheds skyld 

Også selvom jeg næsten lige har haft min mens i pausen og også selvom jeg har taget p-piller i virkelig mange år uden at blive gravid? De 2 planlagte graviditeter jeg har haft har været hvor jeg ikke har spist mine piller mere og blevet ret hurtig gravid. Her har jeg jo taget mine piller hver dag....

Anmeld Citér

30. november 2016

AnoMom

Omsorgsgiver skriver:

Også selvom jeg næsten lige har haft min mens i pausen og også selvom jeg har taget p-piller i virkelig mange år uden at blive gravid? De 2 planlagte graviditeter jeg har haft har været hvor jeg ikke har spist mine piller mere og blevet ret hurtig gravid. Her har jeg jo taget mine piller hver dag....

Jeg havde været på p-piller i 14 år. Fik min mens 2 gange. Testede fordi jeg begyndte at blive oppustet på en mystisk måde og var bragende positiv. Var 10+5 uger henne. 

Så kan sagtens være gravid på p-piller

Anmeld Citér

1. december 2016

Clisolka

Ægløsning, novra det får jeg også ømme bryster af (jeg tager ikke længere p-piller), men tag en test for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.