Babymælk fra Arla og nan ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.424 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. november 2016

Mn101186

Er der nogle af jer med flaskebørn som ved om Man kan give babymælk fra Arla (brik) om natten og så NAN 1 om dagen.. Eller om man kun må give en af slagsen??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

Mortil2drenge<3

Mn101186 skriver:

Er der nogle af jer med flaskebørn som ved om Man kan give babymælk fra Arla (brik) om natten og så NAN 1 om dagen.. Eller om man kun må give en af slagsen??

Har altid fået at vide af vores sp man helst ikke skal blande modermælkserstaninger. hvad er grunden til du vil give Arla om natten ?

Anmeld Citér

28. november 2016

Cola Zero

Hvorfor i alverden må man ikke blande!? Det lyder mærkeligt, men i alt fald så har jeg lystigt blandet... Han er lidt fed  

ej, spøj til side. Jeg kan ikke se hvad der skulle være ved at veksle. Arlas babymælk er lige så fin som det andet, og næsten halv pris.. Ulempen er, at så vidt jeg har fundet kan man kun købe Arlas babymælk i Føtex hvor nan kan købes overalt... 

Anmeld Citér

28. november 2016

Mn101186

Molly90 skriver:

Har altid fået at vide af vores sp man helst ikke skal blande modermælkserstaninger. hvad er grunden til du vil give Arla om natten ?

Fordi vi giver Arla brik nu �� Og ville gerne over på andet end Arla babymælk kun.. 

Anmeld Citér

28. november 2016

Mn101186

Cola Zero skriver:

Hvorfor i alverden må man ikke blande!? Det lyder mærkeligt, men i alt fald så har jeg lystigt blandet... Han er lidt fed  

ej, spøj til side. Jeg kan ikke se hvad der skulle være ved at veksle. Arlas babymælk er lige så fin som det andet, og næsten halv pris.. Ulempen er, at så vidt jeg har fundet kan man kun købe Arlas babymælk i Føtex hvor nan kan købes overalt... 

Uhh den Arla babymælk køber jeg i Rema �� Har du kigget der? 

Men I har aldrig bøvlet med træls mave eller andet? 

Hvad supplere du babymælk (Arla) med? Nan eller andet mærke

Anmeld Citér

28. november 2016

AnoMom

Mn101186 skriver:

Jeg gik direkte fra Arla til nan ha fra den ene dag til den anden og har ikke haft problemer. Nufår han nan 3 

Anmeld Citér

2. december 2016

Cola Zero

Mn101186 skriver:

Uhh den Arla babymælk køber jeg i Rema �� Har du kigget der? 

Men I har aldrig bøvlet med træls mave eller andet? 

Hvad supplere du babymælk (Arla) med? Nan eller andet mærke

Nice, så har jeg to steder...

Well, jeg har aldrig brugt det som primær fødekilde, skulle jeg måske have nævnt. Jeg har brugt set som supplement til modermælk og med tidlig grød... Der fik han en 2-3 brikker i døgnet... Nu bruger jeg det som mælk ( han er 10 mdr) for vil undgå komælk til han bliver et år... Han får 1-2 brikker i døgnet nu.. Aldrig problemer med maven.. Men det er så individuelt med de maver og hvad de kan tåle. Jeg tror du skal bruge det der virker for jer, følg sundhedsstyrelsens anbefalinger og sundhedsplejersken... Så du ret langt.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.