Hjælp fundet en knude på min 8 måneder søn :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.856 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2016

Anonym trådstarter

ja jeg ved godt i ikke er læger eller kan vurderer det men idag da jeg skulle skifte ble på min søn mærkede jeg han havde en knude ved den ene hofte  han siger ingenting til jeg trykker på den, er der nogle der ved hvad det kan skyldes ? Kan det være fedtknuder elller noget helt andet, tænker jo straks kræft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

ja jeg ved godt i ikke er læger eller kan vurderer det men idag da jeg skulle skifte ble på min søn mærkede jeg han havde en knude ved den ene hofte  han siger ingenting til jeg trykker på den, er der nogle der ved hvad det kan skyldes ? Kan det være fedtknuder elller noget helt andet, tænker jo straks kræft 

Hej  

Kender godt din nervøsitet. vi fandt også en knude på vores datter. det var heldigvis ingen ting.

Er det på indersiden af hoften? hvis det er, så kan det godt være en kirtel, der ee hævet 

Anmeld Citér

28. november 2016

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej  

Kender godt din nervøsitet. vi fandt også en knude på vores datter. det var heldigvis ingen ting.

Er det på indersiden af hoften? hvis det er, så kan det godt være en kirtel, der ee hævet 

Ja altså det er inden under huden hvis det er det du mener ��

Anmeld Citér

28. november 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det er nok en hævet kirtel ring til lægen så du kan få ro, fordi det er ulideligt at gå med den bekymring. Men 99.9999 procent sikkert er det helt harmløst

Anmeld Citér

28. november 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det er nok en hævet kirtel ring til lægen så du kan få ro, fordi det er ulideligt at gå med den bekymring. Men 99.9999 procent sikkert er det helt harmløst

Ja jeg må prøve give lægen et kald imorgen - det os fordi vi har et familie medlem som er en måned ældre end min søn som hat fået kræft så man tænker jo straks det væreste det vildt forfærdeligt! 

Anmeld Citér

28. november 2016

God-mor

Anonym skriver:

Ja jeg må prøve give lægen et kald imorgen - det os fordi vi har et familie medlem som er en måned ældre end min søn som hat fået kræft så man tænker jo straks det væreste det vildt forfærdeligt! 

Det er jeg ked af at høre, hvor er det uretfærdigt at så lille et barn får kræft

Men med hensyn til din søn, ville jeg ikke være nervøs. En typisk farlig knude sidder ikke på hoften, men få det tjekket så du kan få ro

Anmeld Citér

28. november 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det er jeg ked af at høre, hvor er det uretfærdigt at så lille et barn får kræft

Men med hensyn til din søn, ville jeg ikke være nervøs. En typisk farlig knude sidder ikke på hoften, men få det tjekket så du kan få ro

Tror os det er lymfekirtler han har været ramt af en meget slem forkølelse de sisdste uger + han skal have lagt dræn i næsten uge måske det kroppen "reagere" på 

Anmeld Citér

28. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Jeg har selv en hævet lemfe knude i armhulen, den er dog øm ved berøring. 

Jeg fik afvide, at det er de knuder der ikke er ømme eller gør ondt, man skal være opmærksomme på.

jeg synes du skal ringe til din læge imorgen, det er det bedst du kan gøre. 

Mon ikke bare det er en hævet lemfe kirtel. 

Anmeld Citér

28. november 2016

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Jeg har selv en hævet lemfe knude i armhulen, den er dog øm ved berøring. 

Jeg fik afvide, at det er de knuder der ikke er ømme eller gør ondt, man skal være opmærksomme på.

jeg synes du skal ringe til din læge imorgen, det er det bedst du kan gøre. 

Mon ikke bare det er en hævet lemfe kirtel. 

Nu er det bare lidt svært i den alder han har og vide om den er øm eller ikke 

Anmeld Citér

28. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Nu er det bare lidt svært i den alder han har og vide om den er øm eller ikke 

Hvis du rør den eller trykker forsigtig, og han reager eller bliver ked af det, er det nok fordi det gør ondt. 

Jeg mærker ikke til min i hverdagen, men rør eller trykker jeg lidt på den, så er den øm

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.