1977 skriver:
vores kære gamle vuffer på 10 er blevet syg. Han har fået en tumor bag højre øje, og vores sidste udvej er at fjerne tumor og øje med operation. Det kan jeg simpelhen ikke byde den gamle bamse. 
En ting er hvordan jeg selv ser på det - hunden er syg og har ondt. Men at skulle se hvor ondt det gør på mit barn. Det er næsten ikke til at holde ud. Lige nu ligger de begge på gulvet i stuen og putter.
Hund og barn er lige gamle, så de er jo vokset op sammen. Men i aften kl 18 er det slut. Jeg har det helt dårligt over den smerte jeg ved kommer
Kæmpe kram til jer. Det er så hårdt. Min mors sidste to hunde er begge døde af kræft, den ene havde hun fra jeg også var lille. Vi har dog valgt at få dem opereret, så begge fik 3-4 år ekstra, før det vendte tilbage.
Du ved selvfølgelig hvad der er bedst for din elskede hund. Men er du sikker på den ikke ville kunne leve nogle år uden et øje, løbe rundt og være glad alligevel? Har set glade hunde der var blinde, manglede ben osv. Undskyld hvis det er dumt skrevet. Kan også sagtens forstå dit valg, det er bare så trist 
Anmeld
Citér