(juni) Får gang i vores mødre gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Amelia<3

Skal vi ikke snart får lidt mere gang i vores mødregruppe? Syntes for tiden sker der bare ikke noget.

Skal vi ikke fortælle om vores dejlige børn? Jeg kan starte.

Amelisa bliver 4 måneder den 11. 10 syntes at tiden flyver afsted. Jeg tror at hun vejer nu næsten 7 kg og er ca 63 cm lang, der er et stykke tid siden SP har været her. Hun er begyndt at får noget grød, da hun ikke kunne holde sig mæt længe og vågnede mindst 4 gange om natten for at spise.

Hvordan går det med jeres guldklumper?

Her er et billede af hende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

SaNiNa

Jo lad os det.

Nicklas bliver 4 måneder d. 13 oktober og han vokser bare så hurtig kan slet ikke følge med og bliver så ked af når jeg tænker over hvor hurtig tiden bare er gået.

Vi har lige haft et par dag hvor han har været helt ved sidne af sig selv, men fandt så ud af fredag formiddag at han hvade fået trøske og nu er vi under behandling og han spiser rigtig meget igen og vi får vores natte søv igen.

Jeg ville have været begyndt på grød i fredages men da jeg fandt ud af han hvade trøske ville jeg lige have ham over det først og nu spiser han rigtig fint hos mig igen.

Vi får besøg af vores sp på torsdag og glæder mig rigtig meget. sidste sp var her vejede ham 6300g og var 63cm og det er 14 dage siden.

men ellers går det bare rigtig godt med Nicklas han er begndt at gøre sig klar til at kravle han ligner en lille orm.

lige lidt billeder af Nicklas osse

Anmeld

4. oktober 2009

JustAnotherName

Jeg hopper lige med....

Celina blev 4 måneder for en god uges tid siden.

Hun har alleredet siddet uden støtte i over et halvt minut ....ikke at det er noget vi forsøger med hende! Det var bare ved et tilfælde at vi opdagede det.
Hun er utrolig stiv og rank i det og MEGET STÆRK. Ligesom sin søster kunne hun meget tidligt holde hovedet selv, og sidde oprejst på armen, osv.

Hun fejrede barnedåb sidste søndag og det gik bare så fint.
Jeg vedhæfter lige et billede fra dåben også...

Ellers er Celina bare en sød, glad og nem pige.
Hun pludrer mere og mere, og er nem at få til at smile og grine.
Dejlige pigebarn    Jeg nyder at gå hjemme med hende. Og synes også bare, at tiden flyver afsted....

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

Hvor er jeres tøzer bare super dejlig

Anmeld

8. oktober 2009

JustAnotherName

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er jeres tøzer bare super dejlig

Tak ....og ja, selvom han ikke indgår som een af tøserne, så skal det da ikke gå uhørt hen, at din lille Nicklas så bestemt da også er virkelig kær   

Anmeld

9. oktober 2009

mor_sabina

God ide
Phillip er 5 måneder nu og vejer 9,6 kilo og er 73,5 cm lang min STORE dreng
Han er blevet rigtig god til at ligge på maven og ruller ind imellem rundt, men prøver også så småt at få benene op under sig, når han ligger på ryggen er han helt pjattet med at putte tærene i munden og ligger og synger for sig selv. HAn er en rigtig humørbombe. Han spiser grød to gange dagligt og får en flaske vælling sen aften og jeg ammer ham for resten, men han er stadig ikke for god til at sove igennem øv

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

JustAnotherName skriver:

Tak ....og ja, selvom han ikke indgår som een af tøserne, så skal det da ikke gå uhørt hen, at din lille Nicklas så bestemt da også er virkelig kær   

Tak... han er osse bare min lille lymmel

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

God ide
Phillip er 5 måneder nu og vejer 9,6 kilo og er 73,5 cm lang min STORE dreng
Han er blevet rigtig god til at ligge på maven og ruller ind imellem rundt, men prøver også så småt at få benene op under sig, når han ligger på ryggen er han helt pjattet med at putte tærene i munden og ligger og synger for sig selv. HAn er en rigtig humørbombe. Han spiser grød to gange dagligt og får en flaske vælling sen aften og jeg ammer ham for resten, men han er stadig ikke for god til at sove igennem øv

hvor er det bare godt det billede med jer begge to på.

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Så er nicklas lige blevet vejet og mål igår igen igen han vejer nu 6400g og 65cm lang.

Han har igen ikke taget nok på så nu vi begynd på grød og forsøger at indflører en flaske til godnat, men han vil bare ikke have flasken. vi har forsøgt at. selv hvis jeg har pumpet ud spytter han det ud eller sætter tungen for.

men tror ikke der går længe før vi kan give grød 2 gang om dagen for han er helt vild med det og maven har slet ikke reageret på det... hvilket jo bare er super dejlig for ham. så kan det være han osse vil tage på igen

Anmeld

9. oktober 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

hvor er det bare godt det billede med jer begge to på.

Tak.. Synes konkurrencen er hård med alle de skønne unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.