Pletblødning i cyklus efter kirurgisk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2016

Stivdie

Godaften damer, 

Jeg fik en kirurgisk abort i starten af oktober, da mit 9 uger gamle foster ikke længere havde hjerteblink. 

Efterfølgende blødte og Pletblødning jeg næsten 4 uger, og fik egentlig mens efter 7 uger. 

Nu er der gået snart 14 dage fra mens 1. dag og jeg har stadig brunt udflåd og her til aften gudhjælpemig også en lille Pletblødning  

Er der andre, der har været i den situation? Normalt plejer blødning og farvet udflåd at være overstået efter ca. 8 dage. 

Jeg har en tid hos min læge i morgen af en anden årsag, så der vender jeg det også lige, men savner nogle erfaringer fra andre, for er slet ikke på bølgelængde med min krop lige pt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2016

Anonym

Stivdie skriver:

Godaften damer, 

Jeg fik en kirurgisk abort i starten af oktober, da mit 9 uger gamle foster ikke længere havde hjerteblink. 

Efterfølgende blødte og Pletblødning jeg næsten 4 uger, og fik egentlig mens efter 7 uger. 

Nu er der gået snart 14 dage fra mens 1. dag og jeg har stadig brunt udflåd og her til aften gudhjælpemig også en lille Pletblødning  

Er der andre, der har været i den situation? Normalt plejer blødning og farvet udflåd at være overstået efter ca. 8 dage. 

Jeg har en tid hos min læge i morgen af en anden årsag, så der vender jeg det også lige, men savner nogle erfaringer fra andre, for er slet ikke på bølgelængde med min krop lige pt. 

Jeg blødte on/off i 8 uger efter aborten og derefter faldt det på plads igen. 

Det kan desværre tage tid før kroppen finder sig selv. 

Anmeld Citér

26. november 2016

Stivdie

Anonym skriver:

Jeg blødte on/off i 8 uger efter aborten og derefter faldt det på plads igen. 

Det kan desværre tage tid før kroppen finder sig selv. 

Tak for svar. 

Det er også 8 uger siden for mig nu, og efter jeg fik mens håbede jeg det ville give min krop ro på,  når slimhinde etc blev skiftet, men næ nej. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.