Abortere uden at bløde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

Er meget i tvivl om jeg har været gravid. Da jeg var på wc i går kommer der en aflang klat/klump ud.  Den var gennemsigtigt (ligesom noget ret sejt slim), men der var ligesom dannet aflange blodkar indeni den.

Op til i går har jeg i et par dage haft ondt i maven, men ikke helt som menstruation. Jeg har kun blødt ganske lidt bagefter (det er stoppet). Har I prøvet noget lignende. Jeg ville have været 4-5 uger henne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2016

MiniMe2005

Enten har du været væsentligt længere henne, ellers har det været noget andet. I 4.-5. uge er embryoet på størrelse med et sesamfrø.

Anmeld Citér

26. november 2016

Stivdie

Anonym skriver:

Hej piger

Er meget i tvivl om jeg har været gravid. Da jeg var på wc i går kommer der en aflang klat/klump ud.  Den var gennemsigtigt (ligesom noget ret sejt slim), men der var ligesom dannet aflange blodkar indeni den.

Op til i går har jeg i et par dage haft ondt i maven, men ikke helt som menstruation. Jeg har kun blødt ganske lidt bagefter (det er stoppet). Har I prøvet noget lignende. Jeg ville have været 4-5 uger henne.

Hej, 

Altså jeg har prøvet noget lignende en enkelt gang, hvor der ligesom kom klumper af 'æggehvide' ud, men ingen blod. Jeg fandt en uges tid senere ud af, at jeg var gravid og ca 5 uger henne. Hun er lige fyldt 3 år. 

Anmeld Citér

27. november 2016

Mutti84

Jeg oplevede det samme da jeg ventede min datter. Og det var også omkring uge 5.

Jeg mindes, at jeg har spurgt om nøjagtigt det samme, fordi jeg var sygt bange for, at jeg så havde mistet... Men hun er en spillevende 21 mdr. Gammel toddler diva i dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.