Lille knude i skeden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.420 visninger
9 svar
3 synes godt om
26. november 2016

Anonym trådstarter

Ja, jeg har fundet en lille knude i min skede. Den er ca på størrelse med en ært, og sidder ca en centimeter fra åbningen, i venstre side. - Den gør ikke ondt eller noget, og jeg har kun opdaget den fordi jeg skulle sætte min  divakop op i morges. 

Ved ikke helt hvordan jeg skal reagere.. 
Hvad ville I gøre? 
Er det overdrevet at ringe til lægen på mandag?
Ville I bare se tiden an, og se om det går over af sig selv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Ja, jeg har fundet en lille knude i min skede. Den er ca på størrelse med en ært, og sidder ca en centimeter fra åbningen, i venstre side. - Den gør ikke ondt eller noget, og jeg har kun opdaget den fordi jeg skulle sætte min  divakop op i morges. 

Ved ikke helt hvordan jeg skal reagere.. 
Hvad ville I gøre? 
Er det overdrevet at ringe til lægen på mandag?
Ville I bare se tiden an, og se om det går over af sig selv?

Jeg ville ringe til lægen og få den tjekket. Det kan være noget ganske uskyldigt men så har du i det mindste ro i sjælden at det ikke er noget farligt :-)

Anmeld Citér

26. november 2016

Falk43

tænker det samme.  Få det checket 

Anmeld Citér

24. november 2021

Metio

Fandt du ud af hvad det var?

Anmeld Citér

24. november 2021

Anonym trådstarter

Metio skriver:

Fandt du ud af hvad det var?

Min læge sagde det bare var en lille fedtknude. Helt harmløs. Jeg har den stadig, og den generer stadig ikke udover at jeg lige mærker den når jeg sætter divakoppen på plads.

Anmeld Citér

1. december 2021

Metio

Anonym skriver:

Min læge sagde det bare var en lille fedtknude. Helt harmløs. Jeg har den stadig, og den generer stadig ikke udover at jeg lige mærker den når jeg sætter divakoppen på plads.

Tak for svar..

det var dejligt! Jeg har selv en lille knop/knude på størrelse med en ært. Den føles fast men blød og som om den er lidt forankret i huden under.. den sidder nederst til venstre, og opdagede den ved at sætte p ring op. Så lidt som din historie. Skal til lægen i morgen..  Er ung så er ikke så bange for det er kræft eller andet men alligevel

Anmeld Citér

1. december 2021

Metio

Metio skriver:

Tak for svar..

det var dejligt! Jeg har selv en lille knop/knude på størrelse med en ært. Den føles fast men blød og som om den er lidt forankret i huden under.. den sidder nederst til venstre, og opdagede den ved at sætte p ring op. Så lidt som din historie. Skal til lægen i morgen..  Er ung så er ikke så bange for det er kræft eller andet men alligevel

Sidder nederst til højre mente jeg ��

Anmeld Citér

1. december 2021

Metio

Metio skriver:

Sidder nederst til højre mente jeg ��

Ble du egentlig undersøgt hos din læge hvor hun kiggede op? 

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym trådstarter

Metio skriver:

Ble du egentlig undersøgt hos din læge hvor hun kiggede op? 

Jeg blev undersøgt ved at hun lige mærkede efter med 2 fingre og det var det.

Det tog ingen tid, og den har ikke ændret sig det mindste siden.

Anmeld Citér

14. december 2021

Metio

Ja okay. Jeg blev også mærket og hun sagde hun var 99% på at det var en fedtknude eller bindevævsknude. Helt harmløs. Dog ville hun for en sikkerhedsskyld have jeg blev undersøgt hos gynækolog oh bekræftet det da man ikke kunne se den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.