Magformers? Tror i han bliver glad for dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
6 svar
5 synes godt om
25. november 2016

Troldemommi

Jeg har købt en pakke Magformers Magneter til vores 3 årige dreng, han leger meget med de Magneter de har i børnehaven, men det er ikke samme type.

Jeg tænkte det ville være en god gave, gaven er fra hans Farmor men hun bad mig om at købe noget 

Nogen der har erfaringer med Magformers? Håber det bliver et hit, ellers er 500 kr mange penge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2016

FruStolpe

Troldemommi skriver:

Jeg har købt en pakke Magformers Magneter til vores 3 årige dreng, han leger meget med de Magneter de har i børnehaven, men det er ikke samme type.

Jeg tænkte det ville være en god gave, gaven er fra hans Farmor men hun bad mig om at købe noget 

Nogen der har erfaringer med Magformers? Håber det bliver et hit, ellers er 500 kr mange penge

Vores unger elsker magformers 

De er 2 og 6 

Anmeld Citér

25. november 2016

Troldemommi

FruStolpe skriver:

Vores unger elsker magformers 

De er 2 og 6 

Tak for svar, jeg håber jeg rammer rigtigt, må jeg have liv at spørge hvordan du oplever kvaliteten af magneterne? 

Anmeld Citér

25. november 2016

Carina:-)

Her bliver de leget meget med.

De bliver både brugt alene i leg men også sammen med andre ting f.eks til huse til figurer.

Anmeld Citér

25. november 2016

Troldemommi

Carina:-) skriver:

Her bliver de leget meget med.

De bliver både brugt alene i leg men også sammen med andre ting f.eks til huse til figurer.

Det lyder godt, tak for svar 

Anmeld Citér

25. november 2016

FruStolpe

Troldemommi skriver:

Tak for svar, jeg håber jeg rammer rigtigt, må jeg have liv at spørge hvordan du oplever kvaliteten af magneterne? 

De er super holdbare,  vi har brugt del de sidste par år og der er ikke som er gået i stykker 

Magneten er stærk og plastikken er kraftig og holder farven fint. 

De er dyre men meget holdbare

Anmeld Citér

25. november 2016

Troldemommi

FruStolpe skriver:

De er super holdbare,  vi har brugt del de sidste par år og der er ikke som er gået i stykker 

Magneten er stærk og plastikken er kraftig og holder farven fint. 

De er dyre men meget holdbare

Dejligt, tak ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.