grinny skriver:
Min blide nemme sovende baby..
I alle de år jeg har været herinde, og det er ved at være mange har nemlig været medlem siden marts 2010, har jeg læst med når i andre har skrevet om tigerspring, eller udviklingsspring om man vil.
Jeg har læst med for at få gode råd når det en gang blev min tur og efter at have læst i over 6 år var jeg sikker på at jeg nok skulle klare det. Bare hæng i har i altid skrevet til andre, det skal nok blive godt igen... Jo jo, jeg var udrustet med alle jeres gode råd, uden i vidste det, og var klar!
Men det er jo hverken tigerspring eller udviklingsspring, det er jo direkte monsterbekæmpelse! Min søde lille pige forvandlede sig på en nat til et stort monster der slet ikke kunne tilfredsstilles. Hvad der hjalp den ene dag var et helvede den anden dag og tåbe mor her forstod jo bare ingenting. Tåbe mor her prøvede endda at lade monsterungen tage en lur i babynesten velvidende om, at et monster sover bedst i arm!
Nuvel, efter 5 dage var der alligevel nogen der savnede deres monster og kom tilbage med min glade nemme baby.
Kan i fornemme at vi lige har haft 5-ugers springet? Hvor er det fedt at se sit barn udvikle sig, se de ting hun kan bagefter og have meget mere vågen tid med hende jo ældre hun bliver. At vi har skabt det lille menneske som er ved at udvikle sig til den hun bliver senere i livet - fantastisk 
Og til sidst så tror og håber jeg, at alle herinde kender mig så meget at de godt ved at jeg ikke synes min baby er et monster og, at det hele er skrevet i en kærlig og sjov tone 
Hun er sgu mit et og alt den lille charmetrold 
6 uger i morgen og elsket mere for hver dag der går