Tror der er en der har byttet min baby :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2016

melissawekking

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

grinny

AnoMom skriver:

Elsker din måde at formulerer dig på. Tak for et godt grin. 

Og må jeg have lov at sige... for dælen hvor er hun smuk 

Godt jeg kunne give et godt grin

Og tak

Anmeld Citér

28. november 2016

grinny

tarkoflen skriver:

Ja nogle af de spring de trækker altså tænder ud! 

godt gået at l er kommet igennem det første i god behold 

og hvor er hun lækker

Ja det er helt vildt, var alligevel ikke så forberedt

Og tak, hun er altså en lækkermås

Anmeld Citér

28. november 2016

grinny

hannetheis skriver:

Åh Ja. Kender tanken. 

Hvem stjal min nemme baby......

Men super skøn ser jeres datter ud.

Børn er guld. De giver så meget kærlighed.

De er så meget guld, og se de smil hun kommer med efter springet, det er sgu det hele værd

Anmeld Citér

28. november 2016

grinny

KissMeKissMeKissMe skriver:

Ej en lækker bebs du har dig 

Glæder mig til at få min helt egen monsterbaby om nogle måneder 

Tak

OG GLÆD DIG... Selv om der kommer de her dage hvor der sker så meget udvikling i deres små hoveder så alt er galt, så er bare det mindste smil fra dem det hele værd

Anmeld Citér

28. november 2016

grinny

BigHope13 skriver:

Sjovt indlæg 

Husker godt de dersens perioder pyyyhhha Men ja når man kommer på den anden side mærker man forskellen og bliver faktisk ganske fascineret over denne lille menneske krop der udvikler sig med lynets hast

Hold nu fast hvor er hun dog en køn lille lækkerbisken 

Ja det er altså utroligt hvad et par dage med skrigeri kan gøre ved deres udvikling  Og så minder det lige mor om, at baby bare ikke bliver ved med at være baby

Anmeld Citér

28. november 2016

grinny

Baby2017 skriver:

Haha elsker dit indlæg!! 

Godt du fik din baby tilbage

Hun er virkelig en skøn lille en, hvis ikke jeg havde en baby i maven var jeg da blevet helt skruk! 

Ja det var nu dejligt at få en baby tilbage med kunne gøre tilfreds  

Og tak

Anmeld Citér

28. november 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Man kan da holde ethvert monster ud, så længe de er så lækre som din lille bandit der  

Nyd den nemme baby, "monster" kommer tilbage igen og igen, med visse mellemrum  

Hvor skønt at hører at det går så godt, trods alt  

Anmeld Citér

28. november 2016

et-ønske

grinny skriver:

Min blide nemme sovende baby..

I alle de år jeg har været herinde, og det er ved at være mange har nemlig været medlem siden marts 2010, har jeg læst med når i andre har skrevet om tigerspring, eller udviklingsspring om man vil.

Jeg har læst med for at få gode råd når det en gang blev min tur og efter at have læst i over 6 år var jeg sikker på at jeg nok skulle klare det. Bare hæng i har i altid skrevet til andre, det skal nok blive godt igen... Jo jo, jeg var udrustet med alle jeres gode råd, uden i vidste det, og var klar!

Men det er jo hverken tigerspring eller udviklingsspring, det er jo direkte monsterbekæmpelse! Min søde lille pige forvandlede sig på en nat til et stort monster der slet ikke kunne tilfredsstilles. Hvad der hjalp den ene dag var et helvede den anden dag og tåbe mor her forstod jo bare ingenting. Tåbe mor her prøvede endda at lade monsterungen tage en lur i babynesten velvidende om, at et monster sover bedst i arm!

Nuvel, efter 5 dage var der alligevel nogen der savnede deres monster og kom tilbage med min glade nemme baby.

Kan i fornemme at vi lige har haft 5-ugers springet? Hvor er det fedt at se sit barn udvikle sig, se de ting hun kan bagefter og have meget mere vågen tid med hende jo ældre hun bliver. At vi har skabt det lille menneske som er ved at udvikle sig til den hun bliver senere i livet - fantastisk 

Og til sidst så tror og håber jeg, at alle herinde kender mig så meget at de godt ved at jeg ikke synes min baby er et monster og, at det hele er skrevet i en kærlig og sjov tone 
Hun er sgu mit et og alt den lille charmetrold 

6 uger i morgen og elsket mere for hver dag der går 

Hvor er hun skøn 

Anmeld Citér

28. november 2016

grinny

Inger skriver:

Man kan da holde ethvert monster ud, så længe de er så lækre som din lille bandit der  

Nyd den nemme baby, "monster" kommer tilbage igen og igen, med visse mellemrum  

Hvor skønt at hører at det går så godt, trods alt  

Det kan man nemlig

Det går bare så godt med hende, hun er simpelthen bare så mild en pige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.