Hej folkens på baby 
Jeg lufter lige mine tanker en smule omkring fremtidens bekymringer.
Jeg går på e-learning, og jeg var lidt nysgerrig omkring hvordan det fungerede efter jeg har født?
Jeg har læst at hvis man har barn/børn under 7 år gammel, er kravet 17 timer og ikke de 23 som det er uden barn. Men er det det samme når man har født? Tænker da at man får en eller anden form for barsel, orlov eller lign. selv på e-learning, men jeg overhoved ikke sikker da e-learning er hjemme. Jeg ved ikke om jeg ville have overskud til selv 17 timer lige efter fødsel på e-learning. Det er mit første barn, og har ingen idé om hvor meget jeg vil have overskud til lige efter. 
Hvad ville man kunne få mens man er gravid og efter man har født på SU, er jeg også lidt i tvivl om. Jeg læser sørme den ene regel efter den anden, men igen ved jeg ikke hvordan økonomien ser ud med baby og e-learning.
Jeg bor godt og ret billigt, så SU'en strækker fint og jeg står aldrig og mangler noget, og det vil baby heller ikke komme til. Jeg er nu stadig nysgerrig omkring økonomien og barsel, da jeg har svært ved at finde informationer omkring det online.
I må meget gerne dele jeres viden med mig, da jeg har svært ved at finde noget omkring det på den store google søgemaskine. 
Anmeld
Citér