Næsten 3 mdr og sover max 30 min. Gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
2 synes godt om
24. november 2016

Merii

min lille dreng er 12 uger og har den sidste tid 1,5 måned ca sovet max 30 min af gangen, ca 3 gange dagligt. Jeg har prøvet at gå tur med ham udenfor og vugget videre i slyngevuggen men nej, intet virker desværre, han vågner selvom barnevognen triller. 

Har i oplevet det? Hvornår blev det bedre? Kommer det ligepludelig af sig selv?

han er meget nysgerrig og glad dreng, og bliver meget træt men kan simpelthen ikke finde ud af at sove videre. 

Gode råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

AnoMom

Merii skriver:

min lille dreng er 12 uger og har den sidste tid 1,5 måned ca sovet max 30 min af gangen, ca 3 gange dagligt. Jeg har prøvet at gå tur med ham udenfor og vugget videre i slyngevuggen men nej, intet virker desværre, han vågner selvom barnevognen triller. 

han er meget nysgerrig og glad dreng, og bliver meget træt men kan simpelthen ikke finde ud af at sove videre. 

Gode råd? 

Det gjorde min dreng også da han var spæd. Han sov mellem 30-60 min af gangen og kun 3 gange dagligt. 

Først da han kom i vuggestue da han var 10 mdr begyndte han at sove 1-1,5 time 1 gang om dagen  

Han er 1,3 år nu og sover maks 2,5-3 timer til middag. 

Anmeld Citér

24. november 2016

Merii

AnoMom skriver:

Det gjorde min dreng også da han var spæd. Han sov mellem 30-60 min af gangen og kun 3 gange dagligt. 

Først da han kom i vuggestue da han var 10 mdr begyndte han at sove 1-1,5 time 1 gang om dagen  

Han er 1,3 år nu og sover maks 2,5-3 timer til middag. 

Dvs aldrig blev bedre indtil han kom i vuggestue?

Anmeld Citér

24. november 2016

AnoMom

Merii skriver:

Dvs aldrig blev bedre indtil han kom i vuggestue?

Nope aldrig. Det forblev 30-60 min frem til at han startede i vuggestue 

Anmeld Citér

24. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Merii skriver:

Gode råd? 

Min datter sov ikke ret godt fra 2-4 måneder. Da hun blev 4 mdr købte jeg en voksi og fra den ene dag til den anden tog hun 2 lure på 3 timer hver, hver eneste dag. Før det sov hun også bedst når hun var svøbt godt i dynen. Generelt sover hun bedst når hun har begrænset bevægelsesfrihed. I vuggestuen sov hun med kugledyne, da hun sov udenfor. Nu har de rykket hende indenfor, hvor hun sover med et tæppe på, og har rigtig svært ved at falde i søvn, selvom hun er træt. 

Anmeld Citér

24. november 2016

modesty

Merii skriver:

Gode råd? 

Det samme med min søn. Hmmm, ja det var nok omkring vuggestue alderen det blev bedre. Der begyndte han at tage halvanden time i stedet.

Anmeld Citér

24. november 2016

HPH

AnoMom skriver:

Nope aldrig. Det forblev 30-60 min frem til at han startede i vuggestue 

Min datter sov også kun præcis 45 min, indtil hun kom i dagpleje 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.