hvornår gravid igen efter en GUL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2016

HPH

Søger lidt erfaringer med at blive gravid igen efter en GUL.

blev i det hurtigt eller tog det lang tid ?

og hvordan gik næste graviditet?

blev akut opereret i sidste uge og er nu ved at være tilbage både fysisk og mentalt. Det er en hård omgang, men nu ønsker jeg bare en ny baby i maven

er dog lidt bange da min venindes næste graviditet satte sig i den sidste æggeleder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

Anpau

HPH skriver:

Søger lidt erfaringer med at blive gravid igen efter en GUL.

blev i det hurtigt eller tog det lang tid ?

og hvordan gik næste graviditet?

blev akut opereret i sidste uge og er nu ved at være tilbage både fysisk og mentalt. Det er en hård omgang, men nu ønsker jeg bare en ny baby i maven

er dog lidt bange da min venindes næste graviditet satte sig i den sidste æggeleder 

Kære du. Øv hvor jeg føler med dig, det er ikke nogen rar oplevelse. 

Jeg havde selv en GUL sidste sommer. Jeg blev gravid allerede i cyklussen efter, dvs jeg nåede aldrig at få min mens. Dog endte det i en SA, men om det havde noget at gøre med den forhenværende GUL, ved jeg ikke.

vi har holdt pause fra babyræset siden, og er først nu blevet klar til at prøve igen. 

Anmeld Citér

24. november 2016

An&Jo

Jeg er desværre en af de trælse historier.. jeg havde en gul i maj 14 og har ikke siden kunnet opnå en graviditet. Gynækologerne siger det er på grund af operationen.. 

jeg håber du får let ved det

Anmeld Citér

24. november 2016

HPH

An&Jo skriver:

Jeg er desværre en af de trælse historier.. jeg havde en gul i maj 14 og har ikke siden kunnet opnå en graviditet. Gynækologerne siger det er på grund af operationen.. 

jeg håber du får let ved det

Åhh det er jeg ked af at hører.

var de inde og rode i begge sider under operationen?

Anmeld Citér

24. november 2016

An&Jo

HPH skriver:

Åhh det er jeg ked af at hører.

var de inde og rode i begge sider under operationen?

Jeg ved det faktisk ikke.. ved kun at jeg var igennem en længere operation end normalt og at det var ret voldsomt da først jeg blev åbnet.. jeg husker ikke ret meget fra tiden op til operation og heller ikke de første døgn bagefter

Anmeld Citér

24. november 2016

HPH

An&Jo skriver:

Jeg ved det faktisk ikke.. ved kun at jeg var igennem en længere operation end normalt og at det var ret voldsomt da først jeg blev åbnet.. jeg husker ikke ret meget fra tiden op til operation og heller ikke de første døgn bagefter

Okay lyder ikke rart.

vi opdagede heldigvis før den sprang

Anmeld Citér

24. november 2016

HPH

Anpau skriver:

Kære du. Øv hvor jeg føler med dig, det er ikke nogen rar oplevelse. 

Jeg havde selv en GUL sidste sommer. Jeg blev gravid allerede i cyklussen efter, dvs jeg nåede aldrig at få min mens. Dog endte det i en SA, men om det havde noget at gøre med den forhenværende GUL, ved jeg ikke.

vi har holdt pause fra babyræset siden, og er først nu blevet klar til at prøve igen. 

Kan godt forstå i mistede modet.

heldbog lykke med forsøget nu

Anmeld Citér

24. november 2016

Anpau

HPH skriver:

Kan godt forstå i mistede modet.

heldbog lykke med forsøget nu

Tusind tak, og i lige måde

Anmeld Citér

27. november 2016

HPH

Slet ingen positive oplevelser?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.