Køb julegaver på Black Friday ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber i julegaver på Black Friday ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.941 visninger
13 svar
6 synes godt om
23. november 2016

Tillesen

Kan vi ikke lave en tråd her hvor man kan skrive hvis man se nogle rigtig gode tilbud på Black Friday

Det kunne være fedt at finde en god og billig julegave på fredag...eller hvor længe Black Friday nu varer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

EnGodMor

Tillesen skriver:

Kan vi ikke lave en tråd her hvor man kan skrive hvis man se nogle rigtig gode tilbud på Black Friday

Det kunne være fedt at finde en god og billig julegave på fredag...eller hvor længe Black Friday nu varer. 

Jeg er ret sikker på, at hver enkelte butik har ihvertfald du eller to gode tilbud

vi har ikke planer om at købe julegaver den dag, men vi ses da ihvertfald hvilke tilbud de forskellige har

Anmeld Citér

23. november 2016

helle85

Tillesen skriver:

Hvis der er gode tilbud på de gaver jeg skal have købt nå køber jeg dem på fredag, det bliver dog over nettet.

Anmeld Citér

23. november 2016

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er pt i New York så ja - jeg skal shoppe julegaver på fredag  

Anmeld Citér

23. november 2016

KatThyV

Her hjemme bliver alle julegaver købt Black friday - andet ville næsten være tosset med alle de rabatter 

Anmeld Citér

23. november 2016

Guldlok88

Jeg har indtil videre ikke set nogle specielle tilbud som skulle komme på fredag... Der er rigtig mange Black friday tilbud nu, så ved ikke rigtig hvorfor jeg skulle ud og købe på fredag... 

Anmeld Citér

23. november 2016

FHR

Et dumt spørgsmål, sorry: 

kan folk bytte det efter jul, hvis det er købt på fredag? 

Er der ikke kun 14 ell. 30 dages fortrydelsesret? 

Anmeld Citér

24. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg juleshopper ikke på black friday, men det er mest fordi at jeg har en lille tradition med min søster om at vi shopper sammen hvert år. Og så er det bare rigtig hyggeligt, med at vi så spiser sammen og shopper, og så er alle gaverne i hus. 

Anmeld Citér

24. november 2016

Loa

1977 skriver:

Jeg er pt i New York så ja - jeg skal shoppe julegaver på fredag  

Årh!!! 

Black Friday i USA er bare det bedste!!

Anmeld Citér

24. november 2016

Tranebaer

FHR skriver:

Et dumt spørgsmål, sorry: 

kan folk bytte det efter jul, hvis det er købt på fredag? 

Er der ikke kun 14 ell. 30 dages fortrydelsesret? 

I fysiske butikker er der ingen regler om, at der skal være returret og på nettet skal der være minimum 14 dages returret  

Men de fleste butikker tilbyder allerede fra midten af november at bytte frem til efter jul, da de godt ved, at folk køber julegaver. Men man skal holde øje i hver butik hvad der gælder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.