I tvivl om det er dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2016

glsuanw9

Vi var til vores sidste scanning i går og jeg er i uge 17+5. Her var hun ret sikker på at det var en dreng. Vi skal have en kønsscanning næste uge så der får jeg det nok bekræftet, men jeg kan bare ikke se helt præcist at det er en lille dreng??. Kan se de 3 streger og synes det er utydeligt når hans lår ikke er med. Nogen der har erfaring med drenge?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

Baby2017

Er billedet i midten nedefra i sædestilling? For så ligner det der er en tap. Har ikke erfaring med drenge da min egen er en lille pige

Vedhæfter billede af min pige i sædestilling så kan du se hvordan en pige ser ud

Anmeld Citér

23. november 2016

glsuanw9

Jordemoderen forklarede ikke lige om det var oppe fra eller nede fra Men jeg kan da se stor forskel på vores billeder vi tænker også at det er nok en lille drengjeg ser frem til min kønsscanning næste uge

Anmeld Citér

23. november 2016

Baby2017

glsuanw9 skriver:

Jordemoderen forklarede ikke lige om det var oppe fra eller nede fra Men jeg kan da se stor forskel på vores billeder vi tænker også at det er nok en lille drengjeg ser frem til min kønsscanning næste uge

Synes godt det kunne ligne nedefra og så er der vidst ingen tvivl. Jeg tror godt i kan regne med hvad jordmoderen sagde og især når du er 17 uger, så er det rimelig fremtrædende 

Tillykke med jeres lille dreng

Anmeld Citér

24. november 2016

Kløver

Det er et lidt underligt billede, at vurdere ud fra, men ved de private kønsscanninger er der jo garanti så de skal ihvertfald nok være sikre, så i får det tjekket grundigt  

Anmeld Citér

24. november 2016

glsuanw9

Ja det tænker jeg også, derfor jeg havde lidt svært ved at tænke ookey så det er en dreng heheh men jeg ved i hvert fald det er en baaby

Anmeld Citér

15. august 2021

Mariav

Baby2017 skriver:

Er billedet i midten nedefra i sædestilling? For så ligner det der er en tap. Har ikke erfaring med drenge da min egen er en lille pige

Vedhæfter billede af min pige i sædestilling så kan du se hvordan en pige ser ud

Hej! �� Jeg ved godt at det er en år gammel tråd, men var det så en pige der kom ud ��‍♀️�� jeg synes godt nok at dit billede ligner mit, som jeg fik taget til kønsscanning 14+6, hvor hun sagde at det klart og tydeligt var en dreng! Ligner det ikke �� altså på billedet i sædestilling. Synes dog sagtens jeg kan se tissemanden på det andet billede �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.