Eget værelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2016

mortilpige

Hej alle 

Har en skøn lille pige på lige knap et 1/2 år ( om en uge ). 

Hun har siden fødslen sovet i sin egen seng inde på mit værelse, og dette har været så fint 

Nu er hun så beggyndt at vågne hver dag, når det er at jeg går i seng, og ligger derefter altid vågen et stykke tid.

Derfor går mine tanker på, om det evt var nu, at hun skulle ha sit eget værelse. Hun har stadigvæk brug for at få sutten nogle gange om natten, så det vil jo så forstyrre min søvn noget mere. Især da jeg så må rykke mit soveværelse nedenunder. Der tænker jeg også, om jeg overhovedet kan høre hende, eller om jeg skal ha alarm på om natten. 

Storesøster kom først på eget værelse, da hun var 10 mdr., men hun vågnede heller aldrig når jeg gik i seng.

Men er hun for lille?? Vil det forstyrre min søvn mere, og vil det også ødelægge hendes søvn mere, når det er at hun har brug for sutten, og den jo så er noget længere tid "om at komme"??

Er så meget i tvivl om det skal være nu, eller om vi skal vente lidt længere..

Syntes jo stadigvæk at hun er så lille, og vil savne for vildt at hun ikke bare er lige ved siden af 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

Solsikken15

mortilpige skriver:

Hej alle 

Hun har siden fødslen sovet i sin egen seng inde på mit værelse, og dette har været så fint 

Nu er hun så beggyndt at vågne hver dag, når det er at jeg går i seng, og ligger derefter altid vågen et stykke tid.

Derfor går mine tanker på, om det evt var nu, at hun skulle ha sit eget værelse. Hun har stadigvæk brug for at få sutten nogle gange om natten, så det vil jo så forstyrre min søvn noget mere. Især da jeg så må rykke mit soveværelse nedenunder. Der tænker jeg også, om jeg overhovedet kan høre hende, eller om jeg skal ha alarm på om natten. 

Storesøster kom først på eget værelse, da hun var 10 mdr., men hun vågnede heller aldrig når jeg gik i seng.

Men er hun for lille?? Vil det forstyrre min søvn mere, og vil det også ødelægge hendes søvn mere, når det er at hun har brug for sutten, og den jo så er noget længere tid "om at komme"??

Syntes jo stadigvæk at hun er så lille, og vil savne for vildt at hun ikke bare er lige ved siden af 

Ind med hende Vores rykkede ind, da hun blev 5 måneder, og fra dag til dag sov vi alle sammen bedre. Giv det et forsøg, og så kan I jo altid rykke tilbage for en periode. 

Anmeld Citér

23. november 2016

modesty

mortilpige skriver:

Hej alle 

Med de ting du beskriver - at hun stadig skal have sut flere gange om natten og at du skal op og ned af trapper - så vil jeg mene at du gør besværet større ved at give hende eget værelse.

Anmeld Citér

23. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Vores datter røg på eget da hun var 2-3 måneder, alene fordi det øjeblikkeligt højnede kvaliteten af alles søvn.

Jeg havde ellers drømt om at hun skulle putte ved mig mange måneder endnu, men baby ville det anderledes, og sover trygt igennem.

I ny og næ skal vi op et par gange om natten med en tår vand eller et bryst, men det er stadig langt federe end at vække hinanden hver gang nogen vender sig i sengen

Anmeld Citér

24. november 2016

mortilpige

modesty skriver:

Med de ting du beskriver - at hun stadig skal have sut flere gange om natten og at du skal op og ned af trapper - så vil jeg mene at du gør besværet større ved at give hende eget værelse.

Er enmlig også lidt det jeg tænker. Men syntes bare samtidig også, at det er synd at hun bliver vækket hver aften, når jeg går i seng. 

I nat lå hun vågen 1 time derefter.. Stakkels lille pus.

Anmeld Citér

5. december 2016

Enitst86

Vores datter kom på eget værelse lige omkring 6 mdr. Og nu er hun halvandet.. Vi er stadig inde en gang eller to sen aften/nat enten fordi hun ikke kan finde sutten eller fordi hun skal have en tår at drikke.. Langt bedre søvn for alle uanset..

Anmeld Citér

5. december 2016

Sprit25

Kan hun ikke dele med søster?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.