køjeseng eller alm seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
8 svar
2 synes godt om
22. november 2016

EnGodMor

Jeg overvejer køjesenge til mine børn mellem 5 og 6 år. 

Men så tænker jeg os, om køjeseng overhovedet er en go ide, altså om børnene bliver hurtigt trætte at dem?

om de er for små, osv.

så derfor ville jeg rigtig gerne hører jeres mening om det, har jeres børn alm seng eller køjeseng? 

• Fordele og ulemper ved køjeseng osv? og hvilken seng har jer barn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

Kløver

Vores sover fint i køjeseng (4.5 og 5.5) dog ved bedsterne. De har lige fået den ud da de fik hver deres værelse da vi flyttede for et år siden. Inden da havde de køjesengen og selvom den yngste af de 2 havde en seng på et andet værelse sov de ofte sammen i køjesengen. 

Valget om køjeseng ville heg sige i den alder også får betydning af hvor meget plads i har og om de skal dele værelse. Plads ifht at have legekammerater hjemme osv. Er der fint med plads osv tænker jeg da nemt de kan få nogle gode år i køjeseng. Vi købte en i ikea til 750kr og den var så fin og super god kvalitet. Alternativt kan i jo købe en som kan deles til 2 enkeltsenge bagefter 

Anmeld Citér

22. november 2016

EnGodMor

Årgangs Mor skriver:

Vores sover fint i køjeseng (4.5 og 5.5) dog ved bedsterne. De har lige fået den ud da de fik hver deres værelse da vi flyttede for et år siden. Inden da havde de køjesengen og selvom den yngste af de 2 havde en seng på et andet værelse sov de ofte sammen i køjesengen. 

Valget om køjeseng ville heg sige i den alder også får betydning af hvor meget plads i har og om de skal dele værelse. Plads ifht at have legekammerater hjemme osv. Er der fint med plads osv tænker jeg da nemt de kan få nogle gode år i køjeseng. Vi købte en i ikea til 750kr og den var så fin og super god kvalitet. Alternativt kan i jo købe en som kan deles til 2 enkeltsenge bagefter 

Jeg tænkte sådan en køjeseng, hvor der var skrivebord under, men så Google jeg, og WAO med forskellig arter af køjesenge der kom frem

tænkte noget i stil med de her senge, men syntes pludselig det blev en jungle at finde en.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. november 2016

Kløver

EnGodMor skriver:

Jeg tænkte sådan en køjeseng, hvor der var skrivebord under, men så Google jeg, og WAO med forskellig arter af køjesenge der kom frem

tænkte noget i stil med de her senge, men syntes pludselig det blev en jungle at finde en.

Nååå jeg troede det var 2 køjer på hinanden det andet kalder jeg en højsang  

de har fine i ikea og er også vild med den fra jysk  

Anmeld Citér

23. november 2016

Kløver

EnGodMor skriver:

http://jysk.dk/sovevaerelse/koejesenge-brikse/hoejseng-tavlund-90x200-hvid-graa

Hvir er højsengen i træ fra? Den er meget i stil med den fra jysk 

Anmeld Citér

23. november 2016

EnGodMor

Årgangs Mor skriver:

http://jysk.dk/sovevaerelse/koejesenge-brikse/hoejseng-tavlund-90x200-hvid-graa

Hvir er højsengen i træ fra? Den er meget i stil med den fra jysk 

Ej sorry selvfølgelig mente jeg en højseng hi hi 

Det gik vist lidt for stærkt med at skrive

Anmeld Citér

23. november 2016

Kløver

EnGodMor skriver:

Ej sorry selvfølgelig mente jeg en højseng hi hi 

Det gik vist lidt for stærkt med at skrive

Ha ha kunne jo godt være det blev kaldt noget andet hos jer, sådan er eet jo nogen gange  

Anmeld Citér

23. november 2016

MorTil3+

EnGodMor skriver:

Jeg overvejer køjesenge til mine børn mellem 5 og 6 år. 

Men så tænker jeg os, om køjeseng overhovedet er en go ide, altså om børnene bliver hurtigt trætte at dem?

om de er for små, osv.

så derfor ville jeg rigtig gerne hører jeres mening om det, har jeres børn alm seng eller køjeseng? 

• Fordele og ulemper ved køjeseng osv? og hvilken seng har jer barn?

Vi har en halvhøj seng til vores datter og den fik hun da hun var 3 år, synes den er genial da der er plads under sengen til barnevogne osv. Planen er at lillebror skal overtage den på et tidspunkt og så skal hun ha en højseng med skrivebord under, vi synes den fra jysk er rigtig fin. Synes ikke der er nogle ulemper ved dem. 

Anmeld Citér

23. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Jeg syntes det er så smart til de mindre børneværelsevores datter har det mindste værelse.

Hun er dog kun 1 år. Og sover i tremmeseng. Vi har en halvhøj junior seng til at stå efter de store og den var bare guld. Når der kan være opbevaring og leg under sengen. Når hun skal have en seng i voksen størrelse bliver det helt sikkert en høj seng. Ala den fra IKEA eller jysk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.