Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilket skal jeg bruge, tusser, maling, eller farveblyanter for at man får det bedste resultat?
Min knægt skal lave dem der, man tegner på og så ind i ovnen, så bliver de mindre. Er i med? (Kan ikke huske hver man kalder det)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krympeplast? Jeg synes tusser beregnet dertil fra panduro er bedst. Har så heller aldrig prøvet andet.
Maling er ikke godt. Tusser eller farveblyanter. Resultatet er ret forskelligt, så prøv dig frem.
Skouboe skriver: Maling er ikke godt. Tusser eller farveblyanter. Resultatet er ret forskelligt, så prøv dig frem.
Okey tak
Det var lige det ord jeg ledte efter okey må prøve mig lidt frem hedder de tusser noget bestemt? Vi har nemlig ikke sådan en butik herhjemme
Hvad gør jeg forkert ? Siden den smelter sammen. Tusserne vi havde, dur hvertfald ikk til det og de der hvide "slide" mærker hvad det?
Det skal være i ovnen, indtil det er helt glattet ud igen. Det vi lavede på jobbet skulle have 160grader, og det tog nok 3-4minutter i ovnen før de var glattet ud.
striber skriver: Det skal være i ovnen, indtil det er helt glattet ud igen. Det vi lavede på jobbet skulle have 160grader, og det tog nok 3-4minutter i ovnen før de var glattet ud.
Min var os på 160grader og fik 8min 32 sekunder da jeg tænkte det nok ikk blev bedre, den sad "fast" Agtig
ska jeg bare gi den endnu mere? Synes os den var "stor" i forhold til hvis det sku blive til en nøgle ring
Moar2011 skriver: Min var os på 160grader og fik 8min 32 sekunder da jeg tænkte det nok ikk blev bedre, den sad "fast" Agtig ska jeg bare gi den endnu mere? Synes os den var "stor" i forhold til hvis det sku blive til en nøgle ring
Har du vendt den rigtig da du puttede den i ovnen?
Guldlok88 skriver: Har du vendt den rigtig da du puttede den i ovnen?
Den er glat på begge sider
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128