Små utæt...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Anonym trådstarter

Har termin her sidst i oktober, og har de sidste ugers tid gået og små lækket - altså ikke kunnet holde på vandet ordentligt.
Ikke meget - kan ikke mærke det når det sker - men hvis ikke jeg har trusse indlæg på er det nok til at mine trusser (ikke bukser) bliver våde i løbet af dagen.

Er det normalt? - Tænker også på m.h.t. når vandet går - hvordan vil jeg så vide at det er vandet der går ? - og ikke bare mig der er utæt?

Mange hilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Halbschön

Anonym skriver:

Har termin her sidst i oktober, og har de sidste ugers tid gået og små lækket - altså ikke kunnet holde på vandet ordentligt.
Ikke meget - kan ikke mærke det når det sker - men hvis ikke jeg har trusse indlæg på er det nok til at mine trusser (ikke bukser) bliver våde i løbet af dagen.

Er det normalt? - Tænker også på m.h.t. når vandet går - hvordan vil jeg så vide at det er vandet der går ? - og ikke bare mig der er utæt?

Mange hilsner herfra

Hej

Jeg har det selv på samme måde, så jeg tænker lidt det samme ang. det med vandet... - især nu hvor jeg har nået terminen... Men det siges at hvis man tror det er vandet, så skal man tage et alm mens.bind på.. Og hvis det er gennemblødt indenfor en time, så er det vandet der er gået... Og ellers siger de at vandet har en meget karakteristisk lugt...

Held og lykke med det hele..

Knus Renée, 40+1

Anmeld

3. oktober 2009

memuffin

Renée88 skriver:

Hej

Jeg har det selv på samme måde, så jeg tænker lidt det samme ang. det med vandet... - især nu hvor jeg har nået terminen... Men det siges at hvis man tror det er vandet, så skal man tage et alm mens.bind på.. Og hvis det er gennemblødt indenfor en time, så er det vandet der er gået... Og ellers siger de at vandet har en meget karakteristisk lugt...

Held og lykke med det hele..

Knus Renée, 40+1

jeg syndes at fostervandet lugter lidt af jern... og jeg var slet ikke i tvivl om at det var fostervandet er gik....på mig føltes det lidt som når man blæser en bobbel med tyggegummi og så den springer, bare i livmoderen his i forstår
Men tror det er meget forsæligt fra person til person

Anmeld

3. oktober 2009

Halbschön

memuffin skriver:

jeg syndes at fostervandet lugter lidt af jern... og jeg var slet ikke i tvivl om at det var fostervandet er gik....på mig føltes det lidt som når man blæser en bobbel med tyggegummi og så den springer, bare i livmoderen his i forstår
Men tror det er meget forsæligt fra person til person

Jaa kunne forestille mig at det havde meget at gøre med om vandet kommer i en skylle eller om det bare siver lidt...... Men det finder jeg jo ud af når mit vand forhåbentlig meget meget snart går

Anmeld

3. oktober 2009

memuffin

Renée88 skriver:

Jaa kunne forestille mig at det havde meget at gøre med om vandet kommer i en skylle eller om det bare siver lidt...... Men det finder jeg jo ud af når mit vand forhåbentlig meget meget snart går

Ja det tror jeg også... har kun prøvet det på en måde... men det er jo slet ikke sikkert at vandet går først... det kan jo være at det er veerne der kommer først og så vandet

Men held og lykke med fødslen... sender et par tons ve-støv til dig

Anmeld

3. oktober 2009

Halbschön

memuffin skriver:

Ja det tror jeg også... har kun prøvet det på en måde... men det er jo slet ikke sikkert at vandet går først... det kan jo være at det er veerne der kommer først og så vandet

Men held og lykke med fødslen... sender et par tons ve-støv til dig

Tusind tak...

Hvordan fødslen går igang er jeg ligeglad med, bare der snart sker noget

Anmeld

3. oktober 2009

memuffin

Renée88 skriver:

Tusind tak...

Hvordan fødslen går igang er jeg ligeglad med, bare der snart sker noget

det forstår jeg sgu godt... det er ulidligt at gå over tid... har prøvet det 2 gange selv....

Anmeld

3. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ok - så er jeg da trods alt ikke den eneste

Har dog haft en super nem graviditet, og ellers ikke døjet med hverken bækkenbundssmerter, plukveer eller andet

Frygter også bare lidt at det er tegn på at min bækkenbund måske kommer til at give problemer senere? - Altså at den måske er for slap eller?

Anmeld

3. oktober 2009

memuffin

Anonym skriver:

Ok - så er jeg da trods alt ikke den eneste

Har dog haft en super nem graviditet, og ellers ikke døjet med hverken bækkenbundssmerter, plukveer eller andet

Frygter også bare lidt at det er tegn på at min bækkenbund måske kommer til at give problemer senere? - Altså at den måske er for slap eller?

et ord... knibeøvelser

Anmeld

3. oktober 2009

Anonym trådstarter

Som jeg aldrig har lært (eller fundet ud af) præcis hvordan man laver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.