Susanneholm skriver:
Hej!
Jeg står i den situation at jeg er blevet gravid med min kæreste. Jeg har dog ikke råd til alle babyting osv, kun det meget essentielle. Så derfor overvejer jeg at tage et lån. Enten hos min bank eller hos https://justmoney.dk/.
Jeg er selv meget i tvivl om det er en dårlig ide at tage lån, eller om jeg bare skal spare sammen ligeså stille. Nogen der har erfaringer med brugte babyting? Sider? 
Du skal ikke starte jeres familie med et lån! Man kan finde rigtig flotte brugte ting til ingen penge på b.la Facebook i de forskellige køb og salg sider, gul og gratis osv.
Jeg går MEGET ind for brugt/genbrug og mine unger er fra spæd til nu og forhåbentlig i fremtiden klædt, svøbt og opvokset i genbrug.
vores yngste købte vi en brugt barnevogn til 100 kr til, den var velholdt, brugt til 3 børn. Efter vires er færdig med og bruge den skal den dog bare kasseres da den tydelig er "gammel og slidt" men hey, tror den er tæt på 6-7 år, og de bliver altså skidt efter mange turer ind og ud af bilen. Og det gør knapt så ondt og sende en barnevogn til de evige jagtmarker når den kun har kostet 100 kr som en til 10.000.
Og så er der tøjet, jeg vil hellere sende mine unger afsted i pænt genbrug som kan "tåle" og få hul på knæene, maling ud over det hele, til 10 kr pr del som et par bukser til 200 kr.
Men meld dig ind i diverse køb/salg/bortgives på Facebook i dit område og se hvad de kan tilbyde.
Go jagt !
Anmeld
Citér