Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der mon nogen, som kender lidt til indholdet af Rasmus Klump pakkekalenderen?
Jeg overvejer at købe den til vores yngste datter på 2,9 år fra bedsteforældrene, men det skulle gerne være noget, som kan bruges, og ikke bare skrammel..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har lige købt den til vores unger.. kan prøve at sende dig et billede af indhold.. virker til at være brugbart
Soffy27 skriver: Vi har lige købt den til vores unger.. kan prøve at sende dig et billede af indhold.. virker til at være brugbart
Det må du meget gerne
Kan ikke sende billeder da det bliver for omfattende kan jeg se - men der er blandt andet
Hoppebold
Tatoveringer
Klistermærker
Stempler
Vendespil
Nøgleringe
Saml selv fly
Opgavebog
Ugekalender
Skib
Skildpadde
Maske
og noget andet..
Vi købte dem nedsat på eurotoy.dk
Soffy27 skriver: Kan ikke sende billeder da det bliver for omfattende kan jeg se - men der er blandt andet Hoppebold Tatoveringer Klistermærker Stempler Vendespil Nøgleringe Saml selv fly Opgavebog Ugekalender Skib Skildpadde Maske og noget andet.. Vi købte dem nedsat på eurotoy.dk
Tusind tak!
Jeg giver lige besked videre til bedsteforældrene og hører, om det kunne være interessant
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128