Barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
4 svar
2 synes godt om
21. november 2016

Tanja.mp

Hej ��

Er der nogen herinde, der har erfaringer med Jedo Britta barnevogne fra Jellyroom ? Vil gerne have en Basson, men denne ser også rigtig lækker ud.

Dårlige og gode erfaringer modtages ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

Tanja.mp

Slet ingen ?

Anmeld Citér

13. december 2016

FrøMor

Tanja.mp skriver:

Hej ��

Er der nogen herinde, der har erfaringer med Jedo Britta barnevogne fra Jellyroom ? Vil gerne have en Basson, men denne ser også rigtig lækker ud.

Dårlige og gode erfaringer modtages ��

Jollyroom er en fin side. Jeg har købt derfra en gang, og har været glad for det, men så heller ikke mere. De reserverede beløbet og det blev først trukket over en måned efter, ved ikke om måske er en fejl der skete med ligepræcis mig, eller om det er sket for andre. De levere godt men der kan gå op til 5 hverdage, jeg ved ikke hvordan leveringen er med barnevogne.

Nogen af deres ting har jeg set til en del billigere, jeg fandt en super sød hagesmæk med dyr på, den koster 99 kr hos dem. Jeg kan så sige at jeg købte den præcis samme på eBay til 10 kr. Nu er jeg også en stor forbruger af ebay og finder tit gode produkter til billige penge, men det er måske ikke alle der kan lide at handle på eBay.

mht. barnevognen kender jeg den ikke, men selve siden jollyroom er en fin onlinebutik, og jeg kunne godt finde på at købe derfra igen.

Anmeld Citér

15. december 2016

mortilmogm

Hej.

Jeg kender ikke den vogn du skriver om men jeg kender jollyroom og det er en fin side.

Jeg har selv købt en fin vogn hos Baby-Inc til billige penge. Mærket er Bebetto.

Det er en jungle at finde rundt i

Anmeld Citér

23. december 2016

Tanja.mp

Jeg takker mange gange For jeres svar. Har fundet en brugt jeg køber

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.