Jeg springer ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
9 svar
34 synes godt om
21. november 2016

Jegkiggerpåfugle

NU SKAL JEG HAVE LOV AT SÆTTE MIG SELV I FØRESÆDET! 

No more Miss-jeg-kan-da-lige-æde-de-sidste-5-kg-chokolade-fra-Tysklands-turen-i-sommers-på-1-halv-time

skeen er kommet i den anden hånd og der skal ske noget drastisk herhjemme?!

men med job, 2 små børn på under 3 og uddannelse virker det tosset at gå i gang ! Men mit spejlbillede siger STOP DAME!!!

manden er med ombord og vi skiftes til at træne i det lokale fitnesscenter og hver anden dag jeg ikke træner går jeg 4 km.

tak til Henrik duer for at sætte tankerne i gang - bøgerne VIRKER! 

Jeg havde brug for at råbe det ud til nogen da jeg ikke har Facebook 

håber jeg vejer UNDER 100 kg inden året er slut - vægten fra start sagde 106 (i mandags) - IDAG 103,8 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

hautecouture

Jegkiggerpåfugle skriver:

No more Miss-jeg-kan-da-lige-æde-de-sidste-5-kg-chokolade-fra-Tysklands-turen-i-sommers-på-1-halv-time

men med job, 2 små børn på under 3 og uddannelse virker det tosset at gå i gang ! Men mit spejlbillede siger STOP DAME!!!

manden er med ombord og vi skiftes til at træne i det lokale fitnesscenter og hver anden dag jeg ikke træner går jeg 4 km.

håber jeg vejer UNDER 100 kg inden året er slut - vægten fra start sagde 106 (i mandags) - IDAG 103,8 

Held og lykke Og flot tab allerede 

Anmeld Citér

21. november 2016

Mullesmith

Pisse godt  jeg er selv lige kommet under 100 og er nu på 97,8.  Ja Henrik Duer er god, har ikke læst bøgerne men har været til foredrag med ham og set ham i tv programmerne. Go for it  

Anmeld Citér

21. november 2016

LeneKE

Du er mega sej!! Jeg følger også Henrik Duers principper, som jo i virkeligheden bare er sund fornuft Han er skide god til at sætte tingene i perspektiv!

JEg har selv tabt ca 25 kg siden jeg startede på Henrik Duers principper og har i alt tabt ca 50 kg

og seriøst, hvis jeg kan så kan ALLE! Og du er rigtig cool at tage første skridt

Anmeld Citér

21. november 2016

Muhmi

LeneKE skriver:

Du er mega sej!! Jeg følger også Henrik Duers principper, som jo i virkeligheden bare er sund fornuft Han er skide god til at sætte tingene i perspektiv!

JEg har selv tabt ca 25 kg siden jeg startede på Henrik Duers principper og har i alt tabt ca 50 kg

og seriøst, hvis jeg kan så kan ALLE! Og du er rigtig cool at tage første skridt

Skide flot vægttab ville jeg bare lige sige

Anmeld Citér

21. november 2016

crish89

LeneKE skriver:

Hvor er det sejt gået du har tabt så meget. 

Jeg er selv igang med at skal tabe mig ca. 4kg.. 

med der noget specielt du har gjort for at tabe så så meget? Kan du give et godt råd med på vejen? Synes jeg går død i det samme morgenmad og frokost..  

synes også vægten står stille. :/ 

Anmeld Citér

21. november 2016

Jegkiggerpåfugle

Mullesmith skriver:

Pisse godt  jeg er selv lige kommet under 100 og er nu på 97,8.  Ja Henrik Duer er god, har ikke læst bøgerne men har været til foredrag med ham og set ham i tv programmerne. Go for it  

Synes bøgerne er god til at motivere - kigger i dem HVER dag.

har du ikke haft mulighed for at se et foredrag med ham, ville godt 

og SUPER FLOT KLARET AF DIG!!!

at komme under 100 er en milepæl uanset hvor højt man var over 

Anmeld Citér

21. november 2016

Jegkiggerpåfugle

LeneKE skriver:

SÅDAN!!! Det bare flot et flot resultat du har fået!!!!

Jeg kender ikke andre som har fulgt Henriks træning og kost. 

Hvordan har du lavet kostplaner? Er det kun Henriks opskrifter eller finder du selv på noget? 

Jeg føler hans træning i hvert fald de næste 10 uger om jeg så tager 12 uger igen ved jeg ikke endnu eller om det bliver et individuelt program fitness centeret laver

Anmeld Citér

2. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Update: 

det går bedre end forventet og jeg har nu siden den 14. November til dags dato smidt 9,5 kg med Henrik Duers kostvejledning og træning 3 gange om ugen. 

Julen var nem at komme igennem da vi ikke havde de vildeste familie komsammen og ingen slik eller kager tilgængelige hjemme hos os. 

Manden har tabt 11,6 kg så han følger rigtig godt med. 

Vi går året i møde med god samvittighed og knokler videre. 

Drømmen er at kunne gå i hvilken som helst tøjbutik (ikke zizzi) og passe størstedelen af tøjet gerne i en M-L 

Anmeld Citér

2. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Update: 

det går bedre end forventet og jeg har nu siden den 14. November til dags dato smidt 9,5 kg med Henrik Duers kostvejledning og træning 3 gange om ugen. 

Julen var nem at komme igennem da vi ikke havde de vildeste familie komsammen og ingen slik eller kager tilgængelige hjemme hos os. 

Manden har tabt 11,6 kg så han følger rigtig godt med. 

Vi går året i møde med god samvittighed og knokler videre. 

Drømmen er at kunne gå i hvilken som helst tøjbutik (ikke zizzi) og passe størstedelen af tøjet gerne i en M-L 

Hvor er det bare flot stort tillykke med vægttabet  

og godt nytår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.