Målet, drømmen og kærligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
2 svar
2 synes godt om
20. november 2016

debattør-37919

Hvordan har man det, når man har fået barn, ægteskabet går forrygende og man har et super godt job og en sikker økonomi? Er det ikke målet og meningen med livet, skabe noget og så nyde det i fulde drag og bare fokusere på kærligheden og endelig falde helt til ro med sit indre? Det et mere en konstantering end et spørgsmål, men.. Det er min drøm og jeg kan ikke vente til, at jeg skal vågne op og have en lang dag foran mig med prutbleer, en sulten herre efter job og jeg selv med kruset hår og arbejdsmapperne under armen, bilnøglerne knuet ind i hånden, mens jeg krampagtigt af glæde og fryd råber " Hold kæft, jeg har savnet jer, maden er straks klar" <3.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

MiniMe2005

Man behøver ikke alle tre for at føle sig lykkelig og i mål.

Jeg har barnet og ægteskabet, men mangler jobbet. Men ved du hvad? Jeg er lykkelig hver eneste dag, og nyder min dejlige mand og barn :-) Jeg glæder mig da også til at komme mere i gang med karrieren, og lidt flere penge mellem hænderne ville da heller ikke gøre noget, men jeg ved, det kommer :-)

Anmeld Citér

21. november 2016

Moar2011

MiniMe2005 skriver:

Man behøver ikke alle tre for at føle sig lykkelig og i mål.

Jeg har barnet og ægteskabet, men mangler jobbet. Men ved du hvad? Jeg er lykkelig hver eneste dag, og nyder min dejlige mand og barn :-) Jeg glæder mig da også til at komme mere i gang med karrieren, og lidt flere penge mellem hænderne ville da heller ikke gøre noget, men jeg ved, det kommer :-)

lige præcis. dog synes jeg godt de kan trække lidt tænder ud efterhånden, den del med at få gang i karrieren.  da der godt kan være brug for lidt flere penge mellem hænderne.

men er taknemlig og glad for min lille familie.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.