Erfaringer med Eames gyngestol som ammestol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er Eames gyngestol god som ammestol?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.965 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2016

lisamejby

Hey min kæreste har lovet mig en Eames Gyngestol som jeg også kan bruge når jeg skal amme, er der nogle der har erfaringer med at amme i den? Den har ikke nakkestøtte, hvilket er lidt ærgeligt - omvendt er den utrolig smuk synes jeg?

Jeg har også læst på  da.122design.com/collections/eames-gyngestol at den kan købes brugt eller som replica men tror nu jeg går efter den i lyseblå original og ny, da han betaler. Men inden ville jeg egentlig gerne have noget feedback, da den er koster næsten 5000 kroner (well det er min kæreste's problem), men alligevel!

Så spørgsmålet er om det er dumt at bruge penge på den, hvis den alligevel ikke er god som ammestol og istedet købe en ammestol i Ikea?

God søndag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
lisamejby skriver:

Hey min kæreste har lovet mig en Eames Gyngestol som jeg også kan bruge når jeg skal amme, er der nogle der har erfaringer med at amme i den? Den har ikke nakkestøtte, hvilket er lidt ærgeligt - omvendt er den utrolig smuk synes jeg?

Jeg har også læst på  da.122design.com/collections/eames-gyngestol at den kan købes brugt eller som replica men tror nu jeg går efter den i lyseblå original og ny, da han betaler. Men inden ville jeg egentlig gerne have noget feedback, da den er koster næsten 5000 kroner (well det er min kæreste's problem), men alligevel!

Så spørgsmålet er om det er dumt at bruge penge på den, hvis den alligevel ikke er god som ammestol og istedet købe en ammestol i Ikea?

God søndag

Har prøvet at amme i sådan en stol, vil til hver en tid bare nøjes med sofaen og en super god ammepude, evt en tvillingeammepude. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Steffecph

Jeg havde den som ammestol til min datter. Den var helt forfærdelig at sidde i! :-) 

Anmeld Citér

20. november 2016

Abracadabra

Gyngestole skal have nakkestøtte, ellers er de ikke behagelige.

Tag ind i en butik og prøv den.

Anmeld Citér

20. november 2016

PernilleogLouis

Jeg har en - har dog ikke ammet i den men kan på ingen måde forestille mig den kan være god som ammestol. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Chantie

Jeg har en stående i stuen og har kun brugt den en enkelt gang til at amme i gennem 9 måneder. Man sidder ikke godt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.