Fra normal buks til ventebuks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Kaufie

Ja, mine normale busker er allerede ved at stramme om maven - det har de nu gjort længe, da jeg ikke helt nåede at få den der flade mave fra før 1. graviditet (men insitsterede på at bruge bukserne fra dengang??) Men bare tanken om at de nu klemmer så der ikke er ubegrænset plads til at udvide hvad der nu skal udvides, det er saftsusemig ubehageligt.

I dag så jeg så på ventebukser - men dét er jeg heller ikke klar til endnu...... Der er sgi for meget plads.....

Mener jeg engang har set sådan et ekstra stykke, man kunne knappe i sine normale bukser - men hvor pokker finder man det??

Nogen, der kender noget til det her??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

missKat

Kaufie skriver:

Ja, mine normale busker er allerede ved at stramme om maven - det har de nu gjort længe, da jeg ikke helt nåede at få den der flade mave fra før 1. graviditet (men insitsterede på at bruge bukserne fra dengang??) Men bare tanken om at de nu klemmer så der ikke er ubegrænset plads til at udvide hvad der nu skal udvides, det er saftsusemig ubehageligt.

I dag så jeg så på ventebukser - men dét er jeg heller ikke klar til endnu...... Der er sgi for meget plads.....

Mener jeg engang har set sådan et ekstra stykke, man kunne knappe i sine normale bukser - men hvor pokker finder man det??

Nogen, der kender noget til det her??

hmm mener jeg har sted det på nettet. PÅ en side med ventetøj til store piger..

jeg har besluttet mig for i en tid endnu, at gå i kjoler/tunika og så med leggins under. Jeg har så bare købt de der venteleggings fra H&M. de er helt vildt gode og i øko bomuld. Prisen er også god, 100 kr!

for synes lidt ligesom dig at de med ventebukser er lidt tidligt og føler ikke jeg fylder dem pænt ud endnu. 

Anmeld

5. oktober 2009

linemus

Jeg har også problemet. Kan slet slet ikke være i mine ventebukser endnu, men de blev også godt spilet ud sidste gang. Har et par "for store" bukser, som sidder perfekt nu, men skal til byen og shoppe lidt snart.

Synes jeg så engang sådan et stykke elastik med knap/knaphul til at sætte i bukserne. Måske i Exit (nu NameIt)? Men forstår det ikke helt, for der vil jo så være hul nedenunder, hvor lynlåsen ikke kan lukkes, og det vil bestemt ikke se charmerende ud i mit tilfælde 

Anmeld

5. oktober 2009

Kaufie

Ved heller ikke hvor charmerende man overhovedet KAN få det til at se ud med sådan en lappeløsning - men jeg tænkte de dage jeg har en lang løs bluse på kunne jeg så måske have et par af de lidt strammere bukser på - så det ikke ser ud til jeg kun har 3 (TRE) par bukser jeg synes jeg har det godt i nu - udover hyggebukserne, som arb.kollegerne nok ikke lige skal se....

Mener jeg har et par mamalicious jeans, hvor der er ribkant istedet for linning - det er jo nok dét, der er vejen frem de næste par mdr.

Leggings og tunika er ikke lige mig, så den løsning er jeg ikke så meget for - men gad virkelig godt at det var mig. Jeg er bare ikke særlig høj, så jeg kommer nemt til at ligne et telt - tænk: Luna fra Bamses billedbog....

Anmeld

5. oktober 2009

Manne

Har hørt om de stykker man kan sætte i sine egne bukser, de hedder Belly Belt. se evt. her

http://www.bellamamma.dk/belly_belt_combo_kit-p-67.html

Personligt synes jeg det ser lidt fjollet ud, selvfølgelig kan man have en lang bluse ud over

Jeg er selv hoppet i ventebukserne, cykler en del og det er simpelthen en umulighed med alm. bukser. Puh det strammer.

Marianne 6+1

Anmeld

15. oktober 2009

brumbasse

man kan godt få nogle lidt mere fikse udgaver, har set på esprits hjemmeside og synes også at kunne huske fra sidst at H&M også sælger dem. men prøv evt esprit.dk og klik ind under "maternity". ved dog ikke helt om jeg ville kunne affinde mig med at have en på..

Anmeld

21. oktober 2009

jubii

Hej alle

Jeg har lavet min helt egen fikse løsning - syntes jeg selv. Den er ihverttilfælde billig.

Anmeld

10. november 2009

Sisley

Puha, troede det var mig der var totalt unormal! Er i 14. uge og måtte i weekenden købe ventebukser (jeg synes i øvrigt H&Ms er rigtig fint!). Mine jeans har været gemt af vejen i mindst 3 uger, for som en anden skrev, strammer det bare for meget, når man cykler  :-)

Knus S.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.