Boel - prøven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2016

Anonym trådstarter

Skriver fordi min søn skal have  fortaget sådan en Boel test og ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om den ? Hvad er jeres erfaringer med den ? "Bestod" jeres den og hvis ik hvad gør man så? Og hvad kan der være galt ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Skriver fordi min søn skal have  fortaget sådan en Boel test og ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om den ? Hvad er jeres erfaringer med den ? "Bestod" jeres den og hvis ik hvad gør man så? Og hvad kan der være galt ? 

Hvad med at du simpelthen googlede 'boel test', så får du lynhurtigt svar på dine spørgsmål.

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvad med at du simpelthen googlede 'boel test', så får du lynhurtigt svar på dine spørgsmål.

Har jeg orøvede men kommer kun frem hvad den består af og søger folks erfaring og ikke Googles !

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Har jeg orøvede men kommer kun frem hvad den består af og søger folks erfaring og ikke Googles !

Anmeld Citér

20. november 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

det er jo bare hvor sp gør nogle forskellige ting som tester barnets hørelse/reaktionsevne.. begge mine bestod, men det tror jeg nu langt de fleste gør.. ellers kan det være de foreslår en høreprøve hvis nu barnet fx ikke vender hovedet mod lyden som det skal...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.