Update, sorgen over bamsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
12 svar
65 synes godt om
18. november 2016

Tystys14

Så ankom bamsen og jeg har sjældent hylet så meget af glæde. 

På trods af små forskelle blev den accepteret med det samme. Hun blev så glad at hun græd, hvilket resulterede i at mor her også begyndte.  

Jeg og min mindste datter er dybttaknenlige for al jeres hjælp, og især til dig der fandt en vovvov på gul og gratis.   Den glæde hun oplevede da hun så bamsen er ubeskrivelig og ikke til at sætte ord på. 

Lige nu sidder hun med vovvov og slapper af. ❤️ I får lige lidt billeder fra en rørstrømsk mor. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2016

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Det her er bare det bedste og mest glædelige, jeg længe har hørt. Hurra! Og tak for din opdatering. 

Anmeld Citér

18. november 2016

Kattha

Åh, hvor fantastisk! Tak for opdateringen. Man kan jo ikke lade være at blive helt følelsesladet. 

Anmeld Citér

18. november 2016

TNBC

Tystys14 skriver:

Så ankom bamsen og jeg har sjældent hylet så meget af glæde. 

På trods af små forskelle blev den accepteret med det samme. Hun blev så glad at hun græd, hvilket resulterede i at mor her også begyndte.  

Jeg og min mindste datter er dybttaknenlige for al jeres hjælp, og især til dig der fandt en vovvov på gul og gratis.   Den glæde hun oplevede da hun så bamsen er ubeskrivelig og ikke til at sætte ord på. 

Lige nu sidder hun med vovvov og slapper af. ❤️ I får lige lidt billeder fra en rørstrømsk mor. 

Hvor er det dejligt at høre...

Anmeld Citér

18. november 2016

B&J

Ej så fantastisk 

Anmeld Citér

18. november 2016

Frk.S

Fantastisk....

Anmeld Citér

18. november 2016

Goggelogge

Så fantastisk 

Anmeld Citér

18. november 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Har fulgt lidt med på sidelinjen - hvor er det dejligt at der er kommet en ny vovvov! 

Har altid synes det var latterligt når forældre panikkede fordi en åndsvag bamse var væk.. 
Indtil jeg selv for nylig blev en panisk mor der endevendte HELE hytten for at finde min datters Farfi..  
Hun er 2 og har aldrig knyttet sig til nogen bamser, nusseklude, sutter, eller noget som helst. 
Så tog far på forretningsrejse og kom hjem med Farfi.. som blev hendes 1 og ALT! hendes tro følgesvend.. som blev væk 

Vi fandt Farfi i går efter flere ugers søgen  

Anmeld Citér

18. november 2016

Babilooo

Hvor dejligt... vi har  skamvasket og tørret vores søns nye bamse så den mindede om hans ynglingsdyr. Den nye er imidlertid aldrig accepteret.

Anmeld Citér

19. november 2016

Majamol

Hvor dejligt at I fik en ny bamse!

Hvor er hendes Miffy leggings købt??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.