Hygge med klassen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2016

B&J

MorDk skriver:

Vi har holdt halloweenfest og der er arrangeret morgenmad i klassen, og coctailparty for forældrene i det nye år. Der vil sikkeet komme en masse flere arrangementer. 

Ihh hvor lyder det alt sammen så hyggeligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

B&J

BC skriver:

I min søns klasse er jeg også kontakt forælder, og vi startede ud med at lave overnatning for ungerne i klassen. 

Vi mødtes kl 17 fredag, vi havde bestilt Mac d mad til alle, og der blev hygget, lavet bane i hallen.. alle sov ved 10 tiden, og vi var 6 forældre der sov der. 

Det var virkelig et hit.. ����

Ej hvor fedt at skove på skolen 

Anmeld Citér

20. november 2016

B&J

Ciss skriver:

Vi skal mødes, når det mørkner en dag. Alle skal have lommelygte med, og så bliver der skattejagt, hvor man skal finde refleksspor. Bål og pølsegrilling bagefter.

�������������������� fedt fedt fedt  det lyder såååå sjovt 

Anmeld Citér

20. november 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

i o.klasse lavede vi 5 kamp på sportspladsen med efterfølgende kaffe og kage.

julefrokost/fællesspisning

den store forårsbagedyst i skolekøkkenet med fællesspisning og efterfølgende kagespisning

sommerfest med pølsevogn, slush ice og popcorn maskine i skolegården

nu her i 1.klasse har vi haft julehygge med føllesspisning og amerikansk lotteri hvor vi havde samlet over 150 gevinster. derudover solgte vi kaffe, kage og diverse drikkevarer.. alle pengene går til en overnatning i Ree park for hele klassen til sommer

dersuden vil der i foråret være diskoaften med dj, lys, røg, gammedags is, snolder og spisning - dog kun for klassens elver denne gang

Jeg sidder i forældrerådet på andet år og det er så hyggeligt og fedt når der er god opbakning om det man planlægger...

Anmeld Citér

20. november 2016

B&J

Mulllesmor skriver:

i o.klasse lavede vi 5 kamp på sportspladsen med efterfølgende kaffe og kage.

julefrokost/fællesspisning

den store forårsbagedyst i skolekøkkenet med fællesspisning og efterfølgende kagespisning

sommerfest med pølsevogn, slush ice og popcorn maskine i skolegården

nu her i 1.klasse har vi haft julehygge med føllesspisning og amerikansk lotteri hvor vi havde samlet over 150 gevinster. derudover solgte vi kaffe, kage og diverse drikkevarer.. alle pengene går til en overnatning i Ree park for hele klassen til sommer

dersuden vil der i foråret være diskoaften med dj, lys, røg, gammedags is, snolder og spisning - dog kun for klassens elver denne gang

Jeg sidder i forældrerådet på andet år og det er så hyggeligt og fedt når der er god opbakning om det man planlægger...

Wow 150 gaver det er da helt vildt

var det sponsor gave i gik ud og spurte om i butikkerne? 

Vi skal nemlig samles her på onsdag fordi, vi køre i to hold og det er ikke okay fra min side vi skal være sammen om det 

Anmeld Citér

21. november 2016

Mulllesmor

B&J skriver:

Vi skal nemlig samles her på onsdag fordi, vi køre i to hold og det er ikke okay fra min side vi skal være sammen om det 

Ja vi var en tur rundt i gågaden og så er flere forældre selvstændige eller arbejder et sted der gerne ville hjælpe. Det var super fedt 

Anmeld Citér

21. november 2016

Mulllesmor

B&J skriver:

Ja vi var en tur rundt i gågaden og så er flere forældre selvstændige eller arbejder et sted der gerne ville hjælpe. Det var super fedt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.