Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja endelig skriver vi den 16/11/16 i morgen og den dag hvor vi endelig skal møde lillebror! Jeg er fyldt med både spænding og nervøsitet glæder mig sådan til at holde ham, Mærke ham tæt, dufte ham, se hvordan han ser ud og ikke mindst se glæden i min datters øjne når hun blir storesøster
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tascha26 skriver: Ja endelig skriver vi den 16/11/16 i morgen og den dag hvor vi endelig skal møde lillebror! Jeg er fyldt med både spænding og nervøsitet glæder mig sådan til at holde ham, Mærke ham tæt, dufte ham, se hvordan han ser ud og ikke mindst se glæden i min datters øjne når hun blir storesøster
Spændende. Det er en glæde at få børn. Men den er endnu større når man ser den store søskendes ansigt og glæde.
hannetheis skriver: Spændende. Det er en glæde at få børn. Men den er endnu større når man ser den store søskendes ansigt og glæde.
Det glæder jeg mig virkelig også til! Specielt også fordi hun er snart 5 år, så ved bare lige hvad det drejer sig om og den glæde hun allerede gir udtryk for ved at få en søskende er fantastisk
Spændende
Held og lykke/god fornøjelse
Loa skriver: Spændende Held og lykke/god fornøjelse
Tusind tak
Spændende held og lykke i morgen
rikkeivalo skriver: Spændende held og lykke i morgen
Tusind tak for det blir så spændende!
Alt held og lykke idag, håber alt går godt.
Held og lykke Vi glæder os til at se lillebror
iih hvor spændende! Mange gange held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128