I morgen sker det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.485 visninger
18 svar
19 synes godt om
15. november 2016

Tascha26

Ja endelig skriver vi den 16/11/16 i morgen og den dag hvor vi endelig skal møde lillebror! Jeg er fyldt med både spænding og nervøsitet glæder mig sådan til at holde ham, Mærke ham tæt, dufte ham, se hvordan han ser ud og ikke mindst se glæden i min datters øjne når hun blir storesøster

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Tascha26 skriver:

Ja endelig skriver vi den 16/11/16 i morgen og den dag hvor vi endelig skal møde lillebror! Jeg er fyldt med både spænding og nervøsitet glæder mig sådan til at holde ham, Mærke ham tæt, dufte ham, se hvordan han ser ud og ikke mindst se glæden i min datters øjne når hun blir storesøster

Spændende. Det er en glæde at få børn. Men den er endnu større når man ser den store søskendes ansigt og glæde. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tascha26

hannetheis skriver:

Spændende. Det er en glæde at få børn. Men den er endnu større når man ser den store søskendes ansigt og glæde. 

Det glæder jeg mig virkelig også til! Specielt også fordi hun er snart 5 år, så ved bare lige hvad det drejer sig om og den glæde hun allerede gir udtryk for ved at få en søskende er fantastisk

Anmeld Citér

15. november 2016

Loa

Spændende  

Held og lykke/god fornøjelse

Anmeld Citér

15. november 2016

Tascha26

Loa skriver:

Spændende  

Held og lykke/god fornøjelse

Tusind tak 

Anmeld Citér

15. november 2016

Rtjm05

Tascha26 skriver:

Spændende held og lykke i morgen 

Anmeld Citér

16. november 2016

Tascha26

rikkeivalo skriver:

Spændende held og lykke i morgen 

Tusind tak for det blir så spændende!

Anmeld Citér

16. november 2016

HPH

Tascha26 skriver:

Alt held og lykke idag, håber alt går godt.

Anmeld Citér

16. november 2016

Jems

Held og lykke  Vi glæder os til at se lillebror 

Anmeld Citér

16. november 2016

mija

iih hvor spændende! Mange gange held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.