Indbrud - forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2016

Anonym trådstarter

Håber nogen kan hjælpe - 

vi havde indbrud i begge vores skure i søndags og har naturligvis anmeldt sagen hos politiet (som aldrig kom) og til forsikringen. 

Vores barnevogn blev blandt meget andet stjålet og vi mangler den naturligvis. Nogen der ved hvor længe der ca går fra man har anmeldt det til forsikringen til man får erstatning ?

vi har nemlig ikke pengene i vores budget til at købe en ny, så indtil videre har vi lånt en indtil vi kan købe en ny

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da vi havde indbrud i vores hus for et par år siden, så mener jeg, at der gik 2-3 uger fra de havde modtaget vores oversigt over stjålne effekter til vi havde pengene på vores konto

Anmeld Citér

15. november 2016

amkjaer

Havde indbrud selv for 3 uger siden. Meldte til politiet mandag og det samme med forsikring. Sendte liste over ting til forsikring tirsdag, det blev godkendt onsdag og jeg havde pengene torsdag men det er også derfor vi skiftede tilbage til topdanmark fordi der bare aldrig er lange ventetider og tovtrækkeri hvis der er noget. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

amkjaer skriver:

Havde indbrud selv for 3 uger siden. Meldte til politiet mandag og det samme med forsikring. Sendte liste over ting til forsikring tirsdag, det blev godkendt onsdag og jeg havde pengene torsdag men det er også derfor vi skiftede tilbage til topdanmark fordi der bare aldrig er lange ventetider og tovtrækkeri hvis der er noget. 

Tusinde tak for svar

hold da op det var hurtigt!

vi anmeldte det til forsikringen i søndags med oversigt over alle tingene og vi fik svar mandag morgen at de havde modtaget anmeldelsen.

vi har IF 

Anmeld Citér

15. november 2016

amkjaer

Anonym skriver:

Tusinde tak for svar

vi anmeldte det til forsikringen i søndags med oversigt over alle tingene og vi fik svar mandag morgen at de havde modtaget anmeldelsen.

vi har IF 

Jeg håber du hurtigt for svar så i kan få en ny vogn ��

Anmeld Citér

15. november 2016

B&J

Det her var dog ikke indbrud men en vandskade og vi fik pengene efter en uge det er vist meget forskelligt fra forsikring til forsikring men er ked af i har haft uventede besøg

Anmeld Citér

15. november 2016

B&J

Anonym skriver:

Tusinde tak for svar

vi har IF 

Ej hvor sjovt du skulle lige se det jeg har skrevet en uge hvor vi fik penge men alt var klar også efter 3 dag vi har også if de hjælper virkelig en

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres svar 

det er bare møg ærgerligt altså og skide irriterende ... så hold dog fingrene væk fra vores ting 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.