Endnu et kattedødsfald...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Rasmine

Tja, som overskriften siger; Så er min kat død.
Fandt ham liggende på stuegulvet, da vi kom hjem. Lidt omme bag kravlegården.
Undrede mig godt nok i morges over at han ikke kom spænende for at få mad, som han plejer, men troede at Lars nok havde lukket ham ud.
I aftes da vi var gået i seng, hørte vi godt nok et "dunk", men som så ofte før, tænkte vi at han nok bare hoppede ned fra udkigsposten i vinduet.
Men det må altså være dér han er faldet om.

Så nu er han begravet bag pavilionen.
Naboens drenge var med til at begrave ham. Den ældste skrev "Sorte Mis" på stenen. Og lavede et flot kors.
Underligt han ikke er her mere.
Charlie går lidt rundt og ved ikke helt hvad der sker, men går tit hen til terassedøren og kigger ud, ikke fordi han skal tisse.

Vi tror han har spist rottegift, vi ved ikke hvad det ellers er.
Han blev kun 5 år.
ØV!

Mette - med tudeøjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Marco2

Pis og lort og sgu og røvpikkedar!!

Andet kan der vist ikke siges.

Ag

Anmeld

8. april 2008

ivfmarie

jamen dog! Lille kemomis... det var da trist. :(
Det da lidt mystisk hvad der kan være sket med ham? Men det får man jo aldrig at vide.
Nu ville jeg ha givet dig en cyberisk trøstekrams - men jeg ved du haaaader det, så jeg nøjes med at sende dig trøste-tanker, og en kramme-smiley (H)

Marie - der syns det er synd når når man mister kære "før tid"

Anmeld

8. april 2008

Sille

nåhh hvor synd... det er så hårdt at miste de dyr der...
Det var trist... Men meget rørende med begravelsen..
Sender en masse tanker herfra..
-sille

Anmeld

8. april 2008

BellaT

Mystisk dødsfald. Øv. :'( Men han har da sovet ind i trygge omgivelser hjemme i sit hjem. Det er da rart at vide trods alt. Knus fra Helle...

Anmeld

8. april 2008

Muffinmus

Ej da. Øv, nu kunne jeg ellers lige prale af at have mødt Viborgs grimmeste kat.
DEt er jeg ked af at høre Bacon. Øv ØV. Godt i fik ham begravet i haevn så:)(H)(H)

Anmeld

8. april 2008

bette

ej super øv da.. :'( er jeg ked af at høre.. sender de bedste tanker herfra.. (H)

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

øv....bare røv øv, hvorfor er der bare så meget øv for tiden...er du ok...?

livet er fandme noget møg af og til!

hvordan tager Mille det?

Anmeld

9. april 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] øv....bare røv øv, hvorfor er der bare så meget øv for tiden...er du ok...? livet er fandme noget møg af og til! hvordan tager Mille det?[/citat] Jeg tudede hele aftenen igår, lige midt i trøstespiseriet. Mine øjne er helt hævede idag. Mille kan ikke finde ud af det. Spørger mange gange til hvor Sorte Mis er. Og så fortæller vi igen og igen at han er død, og kommet op i himlen, og leger med de andre katte nu. Har lavet et "brev" som hun har fået med op i børnehaven, med billede af Sorte Mis og "gravstedet" med hende og naboens drenge på. Og har skrevet hvad vi tror der er sket. Hun kan jo ikke selv forklare det hele, så vi syntes brevet var en go' idé. Ja, det ER faktisk en trøst at han døde her, i trygge omgivelser. Ku da lige forestille mig at han bare var forsvundet, og at jeg ville gå dér i uvished. ÆV!

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

Jeg tudede hele aftenen igår, lige midt i trøstespiseriet. Mine øjne er helt hævede idag. Mille kan ikke finde ud af det. Spørger mange gange til hvor Sorte Mis er. Og så fortæller vi igen og igen at han er død, og kommet op i himlen, og leger med de andre katte nu. Har lavet et "brev" som hun har fået med op i børnehaven, med billede af Sorte Mis og "gravstedet" med hende og naboens drenge på. Og har skrevet hvad vi tror der er sket. Hun kan jo ikke selv forklare det hele, så vi syntes brevet var en go' idé. Ja, det ER faktisk en trøst at han døde her, i trygge omgivelser. Ku da lige forestille mig at han bare var forsvundet, og at jeg ville gå dér i uvished. ÆV![/citat] ja, jeg har både ondt og godt af at Bozzy slæbte sig hjem...for det må havde været så smertefuldt for ham, men på den anden side, var han ikke kommet hjem...ja så ved jeg slet ikke hvad jeg ville have gjort...aj nu tuder jeg kraft helvede igen...jeg er bare så møg hamrende ked af det på jeres vejne, og kan kun alt for godt forstå hvordan du har det...jeg syntes det er en hamrende god ide med det brev...for det er bare så vigtigt at ungerne får lov at beabejde sin sorg... jeg tænker på jer! knus fra sloggi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.