Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i dag 37+6 og skal ha planlagt kejsersnit om 2 dage 38+1. I nat oplevede jeg dog at vågne ved 2.30 tiden pga kraftige smerter foran nederst i maven ved skambenet, maven blev sten hård og så skulle jeg bare på toilettet og lave stort. Smerterne aftog men kom med 10-15 min interval i et par timer, dog ikke så jeg ikk ku holde det ud. Der har ikk været så meget siden udover jeg har en underlig fornemmelse i kroppen. Andre der har prøvet lign start på en fødsel? Skulle jo ikk så gerne gå i fødsel inden onsdag og hvornår skal man reagerer når jeg skal ha planlagt kejsersnit
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen?
Det kan være tegn på fødsel men man kan godt opleve tiltagende plukkeveer som så forsvinder igen op til flere gange i ugerne pp til fødsel. Hvor tidligt du bør reagerer kommer an på hvad indikationen for dit kejsersnit er
M1G skriver: Det kan være tegn på fødsel men man kan godt opleve tiltagende plukkeveer som så forsvinder igen op til flere gange i ugerne pp til fødsel. Hvor tidligt du bør reagerer kommer an på hvad indikationen for dit kejsersnit er
Indikation for mit kejsersnit er en kronisk leversygdom samt tidligere kompliceret fødsel.. håber nu han blir inde indtil onsdag morgen
Havde samme tegn op til min fødsel. Men det stof på on/off i knap 1,5 uge før der skete noget. :-)
hvis du er nervøs for at gå i fødsel selv synes jeg da du skal ringe til Fg og snakke med dem :-)
AnoMom skriver: Havde samme tegn op til min fødsel. Men det stof på on/off i knap 1,5 uge før der skete noget. :-) hvis du er nervøs for at gå i fødsel selv synes jeg da du skal ringe til Fg og snakke med dem :-)
Okay mon dog der så sker noget inden det planlagte kejsersnit onsdag morgen kroppen er sikkert bare ved at klargøre sig men sker det igen inden kontakter jeg dem nok bare for at hører
Ok, så er det ikke noget hvor der ee farligt for barnet at du får veer. Så du ringer bare til FG hvis du får regelmæssige veer, så fremskynder de kejsersnittet Held og lykke med det hele
Tascha26 skriver: Okay mon dog der så sker noget inden det planlagte kejsersnit onsdag morgen kroppen er sikkert bare ved at klargøre sig men sker det igen inden kontakter jeg dem nok bare for at hører
Tror jeg nu heller ikke. Men god ide at ringe hvis det sker igen. :-)
held og lykke med kejsersnittet :-)
M1G skriver: Ok, så er det ikke noget hvor der ee farligt for barnet at du får veer. Så du ringer bare til FG hvis du får regelmæssige veer, så fremskynder de kejsersnittet Held og lykke med det hele
Super tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128