Date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
10 svar
9 synes godt om
13. november 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg ved ikke om det er mig der er noget galt med, men syntes at det ender altid på den samme måde når jeg har været på date. 

Igår var jeg på date med en, vi har skrevet sammen i stykke tid før vi besluttede os for at mødes. 

Daten gik rigtigt godt, vi fik snakket og grinet sammen meget, tiden gik rigtigt stærkt med ham. 

Da vi tog hjem igen, spurgte han mig om jeg havde lydt at give det en chance, så vi kunne forsætte med at date. Det skrev jeg ja til, og han havde det på samme måde. 

Om aftnen finder jeg ud af at han har slettet mig på Snapchat, skriver selvfølgelig og spørger ham. Han sagde at han havde bare slettet den. Fair nok. 

Om aftenen da jeg skrev til ham har han ikke svaret på min besked, men der tænkte jeg at han nok var bare faldet i søvn. I dag da jeg gik på hans profil på Facebook så kunne jeg se at jeg også var blokeret der. 

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg gøre galt. Jeg er slet ikke den påtrængende type eller noget. 

Hvis i har nogle gode råd må i meget gerne komme med dem.  

Tak for du læste med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Aristocats

Jeg tænker, at han har fået kolde fødder men har ikke turde sige det. Glem ham. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Jeg tænker, at han har fået kolde fødder men har ikke turde sige det. Glem ham. 

Det er også okay, men så brude man i det mindste skrive at han ikke var alligevel interesseret. :/ men det kommer jeg også til :?

Anmeld Citér

13. november 2016

Aristocats

Det er også okay, men så brude man i det mindste skrive at han ikke var alligevel interesseret. :/ men det kommer jeg også til :?

Det er jeg enig i, men der er desværre en del mænd som bare ikke kan finde ud af at sige det på en ordentligt måde. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Goggelogge

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg ved ikke om det er mig der er noget galt med, men syntes at det ender altid på den samme måde når jeg har været på date. 

Igår var jeg på date med en, vi har skrevet sammen i stykke tid før vi besluttede os for at mødes. 

Daten gik rigtigt godt, vi fik snakket og grinet sammen meget, tiden gik rigtigt stærkt med ham. 

Da vi tog hjem igen, spurgte han mig om jeg havde lydt at give det en chance, så vi kunne forsætte med at date. Det skrev jeg ja til, og han havde det på samme måde. 

Om aftnen finder jeg ud af at han har slettet mig på Snapchat, skriver selvfølgelig og spørger ham. Han sagde at han havde bare slettet den. Fair nok. 

Om aftenen da jeg skrev til ham har han ikke svaret på min besked, men der tænkte jeg at han nok var bare faldet i søvn. I dag da jeg gik på hans profil på Facebook så kunne jeg se at jeg også var blokeret der. 

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg gøre galt. Jeg er slet ikke den påtrængende type eller noget. 

Tak for du læste med

Hørt fra ham endnu?

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Hørt fra ham endnu?

Nej det har jeg ikke, tror hellere ikke at jeg høre fra ham mere. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Rauw

Det har jeg også oplevet en del gange. Det værste er dog alligevel de dates, der viser sig ikke at være dates fordi man bare kan mærke fyren forventer sex og hverken er interesseret i at lave noget eller snakke med en og hele tiden leder snakken hen på noget dirty. Man magter næsten ikke mænd mere jo. Kan godt mærke det er andre tider end for ti år siden da jeg sidst var single  

Anmeld Citér

14. november 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Hej. 

Tak for du læste med

Han er da ikke det værd. Lad ham være og find en mand, der tør sige hvad han tænker

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Det har jeg også oplevet en del gange. Det værste er dog alligevel de dates, der viser sig ikke at være dates fordi man bare kan mærke fyren forventer sex og hverken er interesseret i at lave noget eller snakke med en og hele tiden leder snakken hen på noget dirty. Man magter næsten ikke mænd mere jo. Kan godt mærke det er andre tider end for ti år siden da jeg sidst var single  

Er så enig med dig, man opgiver håbet. Bare hvis man var ærlig fra start af, så kan man selv bestemme om man vil have sådan nogle date. 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Han er da ikke det værd. Lad ham være og find en mand, der tør sige hvad han tænker

Nej han er slet ikke det værd, men sådan er det desværre ofte. Så er det også lidt svært at tro at man finder en rigtig mand  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.