Hvem herinde har købt startpakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2016

Nel

Hejsa

Selvom der er en del måneder til min termin, kan jeg alligevel ikke lade være med at planlægge en masse på forhånd. Jeg har blandt andet kigget lidt rundt på nettet efter startpakker, ikke de gratis, men dem man kan købe. Men det kan være lidt svært at overskue om det er prisen værd og om man bliver glad for tingene. Derfor er jeg nysgerrig efter at høre hvilke startpakker i har haft købt? Både små og store, om det er pakker med tøj eller barnevogn betyder ikke noget.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Lf

Vi købte en startpakke fra coop med barnevogn, lift, insektnet, regnslag, barnevognssele, barnevognspude, tremmeseng og madras. Købte den til medlemspris på 3849,- med en besparelse på 1500,- Vi er glade for det, det hele er pænt endnu og det er købt for lige præcis et år siden. Tror ikke på det holder evigt men det var billigt og det hele var nyt og de 2 madrasser i barnevogn og lift var godt nok ikke noget at råbe hurra for, vi har skiftet den i barnevognen ud da den ikke virkede særlig comfortable i det lange løb og den ikke kunne vaskes uden at blive helt deform. Liften blev kun brugt de 3 første måneder så den gad vi ikke skifte :-) 

Anmeld Citér

13. november 2016

---

Du kan få en masse gratis startpakker i diverse supermarkeder som faktisk er ganske udemærkede (nogle bedre end andre).

Mht at købe en startpakke tror jeg det er billigere at sætte dig ned og tænke på hvad det er du får brug for, og så købe det stykvis på nettet eller i butikkerne. Det er jo ikke nødvendigvis alt i startpakken du får brug for, og så er det jo penge lidt ud af vinduet. Andre ting får du brug for mange af, og så er det nok bedre at finde et godt tilbud et sted.

Som du selv siger er du lidt tidligt ude, og der er jo snart januar udsalg 

Anmeld Citér

13. november 2016

FrøMor

LiselotteF skriver:

Vi købte en startpakke fra coop med barnevogn, lift, insektnet, regnslag, barnevognssele, barnevognspude, tremmeseng og madras. Købte den til medlemspris på 3849,- med en besparelse på 1500,- Vi er glade for det, det hele er pænt endnu og det er købt for lige præcis et år siden. Tror ikke på det holder evigt men det var billigt og det hele var nyt og de 2 madrasser i barnevogn og lift var godt nok ikke noget at råbe hurra for, vi har skiftet den i barnevognen ud da den ikke virkede særlig comfortable i det lange løb og den ikke kunne vaskes uden at blive helt deform. Liften blev kun brugt de 3 første måneder så den gad vi ikke skifte :-) 

Hvordan synes I ellers om barnevognen fra Coop?

Vi har overvejet en af de startpakker, da den indeholder det mest basale, men også at skifte madrassen ud i sengen. Jeg er dog mest nysgerrig omkring barnevognen. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Lf

MommyX2 skriver:

Hvordan synes I ellers om barnevognen fra Coop?

Vi har overvejet en af de startpakker, da den indeholder det mest basale, men også at skifte madrassen ud i sengen. Jeg er dog mest nysgerrig omkring barnevognen. 

Den er lidt som så meget andet, du får hvad du betaler for. Da vi købte startpakken stod selve barnevognen dog til 6000,- på deres hjemmeside, og det var kun for barnevognen uden tilbehør så det var virkelig et tilbud vi ikke kunne sige nej til dengang :-) liften er lidt billig og se på, men vi brugte den kun i 3 måneder så det betød ingenting for os. Den vi købte hedder babytrold cozy og er pæn, nem at tørre af og vi har ingen problemer haft med den. Vi måtte dog ud at købe ny bil for den kunne ikke være i den vi havde (det var nok kommet på et tidspunkt alligevel men det var en dyr omgang) ;-) 

Anmeld Citér

13. november 2016

Benjamins'mor

Nel skriver:

Hejsa

Selvom der er en del måneder til min termin, kan jeg alligevel ikke lade være med at planlægge en masse på forhånd. Jeg har blandt andet kigget lidt rundt på nettet efter startpakker, ikke de gratis, men dem man kan købe. Men det kan være lidt svært at overskue om det er prisen værd og om man bliver glad for tingene. Derfor er jeg nysgerrig efter at høre hvilke startpakker i har haft købt? Både små og store, om det er pakker med tøj eller barnevogn betyder ikke noget.  

Da jeg ventede min søn købte vi en startpakke gennem babysam, der var tremmeseng, Scandia barnevogn, badekar, blespand, sengetøj, baby dyne, lift, puslepude osv. Til lillesøster købte vi en emmaljunga barnevogn og må ærligt sige at jeg synes Scandia  barnevognen var bedre. Vi gav 4200,- og fik sp luksus madras med til barnevogn og lift, samt en Joha uld kyse. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Nel skriver:

Hejsa

da jeg skulle have min søn for snart 9 år siden købte vi ØnskeBørns billige startpakke. Den bestod af en barnevogn (m. lift, madrasser og pusletaske), tremmeseng m. madras, badekar, vaskefad og vist nok også et sæt sengetøj. Vi fik en lidt billigere model barnevogn mod at få regnslag og fluenet med.

Da min datter kom for 2½ år siden, så købte vi stort set det hele brugt forskellige steder.

Anmeld Citér

14. november 2016

Nel

Tusind tak for jeres svar, det er interessant at høre hvad jeres erfaringer er

Anmeld Citér

18. november 2016

MetteJul

Hej Nel

Vi synes det var svært at holde styr på hvilke småting vi absolut skulle købe og i hvor store mængder. Det brugte vi meget tid på over flere omgange. 

Jeg er fornylig blevet opmærksom på en webshop www.lilleand.dk som sælger babypakker med bla. stofbleer og plejeprodukter. Det virker som pakken indeholder kvalitets og økologiskeprodukter. Priserne virker rimelige taget i betragtning. Lige nu har de også tilbud kørende på en af pakkerne

Jeg vil også sige Coops pakke er et godt køb til prisen og det gode er man ikke skal ud og lede forskellige steder. Babyshower har også en startpakke men har ikke prøvet den selv.  http://babyshower.dk/shop/wauw-startpakke-1843p.html?dfw_tracker=19845-Wauw&gclid=CjwKEAiA6rrBBRDsrLGM4uTPkWASJADnWZQ4ZU7TQlgb3FATlzIgNOWcC-D-ADab1T6PWpL9PL1JdxoCPNrw_wcB 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.