Usikker på sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg har altid været meget usikker og tænker meget over hvad andre syntes og tænker om mig. Pga min usikkerhed kan jeg den ene dag syntes det og så syntes noget anden den næste dag. Min kæreste siger at det er som om at jeg er forskellige personer. Jeg hviler ikke i mig selv. Hvad kan jeg gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Jeg har altid været meget usikker og tænker meget over hvad andre syntes og tænker om mig. Pga min usikkerhed kan jeg den ene dag syntes det og så syntes noget anden den næste dag. Min kæreste siger at det er som om at jeg er forskellige personer. Jeg hviler ikke i mig selv. Hvad kan jeg gøre? 

Ved ikk hva du selv kan gøre, jeg er selv sådan en der er fuldstændig ligeglad med hva andre synes om mig. Jeg er som jeg er. Men vil da foreslå dig at søge hjælp hos en psykolog som kan hjælpe dig med at finde dig selv så du kan slippe af med noget af din usikkerhed.

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Ved ikk hva du selv kan gøre, jeg er selv sådan en der er fuldstændig ligeglad med hva andre synes om mig. Jeg er som jeg er. Men vil da foreslå dig at søge hjælp hos en psykolog som kan hjælpe dig med at finde dig selv så du kan slippe af med noget af din usikkerhed.

Hvordan gør du? Altså kan være fuldstændig ligeglad med hvad andre tænker om dig? 

Anmeld Citér

13. november 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Hvordan gør du? Altså kan være fuldstændig ligeglad med hvad andre tænker om dig? 

Ved det ikke, sådan har jeg bare altid været. Tænker at hvis folk ikke kan li mig som jeg er så er det ikke dem jeg skal ha i mit liv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.