selv lave ønskeseddel, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
4 svar
3 synes godt om
12. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nu er legetøjskatalogerne kommet og min store søn på næsten 9 sad og satte krydser ved de ting han ønsker sig. Lillesøster på 2 1/2 ville også sætte krydser, men det var overalt, så det fik mig til at tænke;

Hvornår vil I mene at børnene er gamle nok til selv at fortælle hvad de ønsker sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Tascha26

Ms.Momo skriver:

Nu er legetøjskatalogerne kommet og min store søn på næsten 9 sad og satte krydser ved de ting han ønsker sig. Lillesøster på 2 1/2 ville også sætte krydser, men det var overalt, så det fik mig til at tænke;

Hvornår vil I mene at børnene er gamle nok til selv at fortælle hvad de ønsker sig?

Når de kan gi udtryk for ting de virkelig ønsker sig uden at pege på alt. Og når man så måske spørg dem en uge eller to senere så er det stadig de samme ønsker og ikke alt muligt andet. Min datter er snart 5 år og hun kan så småt selv lave ønskeseddel uden der er 20 ønsker  

Anmeld Citér

12. november 2016

Karina84

Min på 5 er klart bedre til det end en lillesøster på 3.

Men når vi har siddet og snakket ønsker, så er det faktisk nogle gode ønsker hun kommer med og det er ting som hun også har set i BR. Så i år har hun faktisk selv kommet med mange fine ønsker og det er helt sikkert noget vi ved hun vil komme til at lege med.

Anmeld Citér

12. november 2016

Guldlok88

Min dreng på 5 kan også godt selv lave ønskeseddel 

Anmeld Citér

12. november 2016

Bshizzle

Sidste år hvis min den mindste var 4 år, :- var der kryds ved ALT 

Nu da han er 5 år, så har han faktisk fundet ud af det ik er så meget pige-legetøj han ønsker sig.. 

Så nu har han fået 2 legetøjs reklamer som han er igang med at skrive navn på de ting han ønsker sig 

Ja faktisk sover han osse med de reklamer i hans seng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.