Hvilken babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
12 svar
8 synes godt om
12. november 2016

Mo9ca

Sidst jeg fik børn var for 9 år siden og der er sket helt vildt meget indenfor babyalarm området i den tid. Dengang var "Super Baby Nova" det bedste bud, men nu er der kommet rigtig mange nye på markedet som har mange funktioner og til mange forskellige priser, so what to choose? Prisen må ikke være alt for høj. Dvs. Max. 1100 kr.

Den kommer kun til at blive brugt udenfor, så den skal være rimelig vejrbestandig.

Hvilke har I gode erfaringer med og hvorfor?

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mo9ca skriver:

Sidst jeg fik børn var for 9 år siden og der er sket helt vildt meget indenfor babyalarm området i den tid. Dengang var "Super Baby Nova" det bedste bud, men nu er der kommet rigtig mange nye på markedet som har mange funktioner og til mange forskellige priser, so what to choose? Prisen må ikke være alt for høj. Dvs. Max. 1100 kr.

Den kommer kun til at blive brugt udenfor, så den skal være rimelig vejrbestandig.

Mvh. M

Vi har en PrimaNova til vores datter, og den er dejlig simpel.

Jeg vil så sige, at lige meget hvilken alarm du vælger, så skal du være opmærksom på at vægge kan tage en del af signalet. Vores har f.eks. en rækkevidde på 250 m, men de er kun signal i køkkenet til trods for at vi bor på 1.sal, og derfor have masser af signal.

Anmeld Citér

12. november 2016

Lenchick

Mo9ca skriver:

Mvh. M

http://www.pixizoo.dk/neonate-bc6500d-babyalarm?gclid=CjwKEAiAmJvBBRDKpP724LigwngSJAAYRJXBw276ap3xtqL-bb88jFE8vCdqq-0RnC57qDVFsOHbihoC0PLw_wcB

Vi har haft Philips og Pawico - ikke gode. 

Neonate er til gengæld fantastisk og rækker op til 800 m. 

Vi har testet den da vi sad hos genboen mange gane. 

Vi har koblet en ekstra babyenhed på da storesøster på 5 kan vågne inden vi går i seng og der er rigtig langt fra vores soveafdeling til stuen hvor vi opholder os efter børnene er puttet

Anmeld Citér

12. november 2016

tarkoflen

Ikke super Nova! 

Jeg ved st neonate får rigtig gode anbefalinger med på vejen plus de har lav  nok stråling til at de må ligge oppe i barnevognen og ikke skal ligge i kurven under! 

Anmeld Citér

12. november 2016

Lenchick

tarkoflen skriver:

Ikke super Nova! 

Jeg ved st neonate får rigtig gode anbefalinger med på vejen plus de har lav  nok stråling til at de må ligge oppe i barnevognen og ikke skal ligge i kurven under! 

Lige præcist! Strålingen er lav og de er super følsomme. Vi kan høre lillebrors åndedræt om natten

Anmeld Citér

15. november 2016

Mo9ca

Ms.Momo skriver:

Vi har en PrimaNova til vores datter, og den er dejlig simpel.

Jeg vil så sige, at lige meget hvilken alarm du vælger, så skal du være opmærksom på at vægge kan tage en del af signalet. Vores har f.eks. en rækkevidde på 250 m, men de er kun signal i køkkenet til trods for at vi bor på 1.sal, og derfor have masser af signal.

Vi bor i et stort etplans hus. 310 kvm. er det. Så der vil rækkevidden måske også være et problem.

Hvor lang tid har jeres kunnet holde? Og hvordan med lyden? Går babys gråd nemt igennem til modtageren?

Anmeld Citér

15. november 2016

Mo9ca

Lenchick skriver:

http://www.pixizoo.dk/neonate-bc6500d-babyalarm?gclid=CjwKEAiAmJvBBRDKpP724LigwngSJAAYRJXBw276ap3xtqL-bb88jFE8vCdqq-0RnC57qDVFsOHbihoC0PLw_wcB

Vi har haft Philips og Pawico - ikke gode. 

Neonate er til gengæld fantastisk og rækker op til 800 m. 

Vi har testet den da vi sad hos genboen mange gane. 

Vi har koblet en ekstra babyenhed på da storesøster på 5 kan vågne inden vi går i seng og der er rigtig langt fra vores soveafdeling til stuen hvor vi opholder os efter børnene er puttet

Den ser god ud. Er den meget følsom i forhold til lyden? 

Mvh. M

Anmeld Citér

15. november 2016

Loa

Mo9ca skriver:

Den ser god ud. Er den meget følsom i forhold til lyden? 

Mvh. M

Det er den vi har.

Du kan skrue op og ned for hvor følsom den skal være. Vi har feks skruet lidt ned når hun har ligget ude (da det ikke var så koldt) da fuglenes kvidren ellers gik i  

Så synes den er rigtig god 

Anmeld Citér

16. november 2016

Mo9ca

Nu har jeg set lidt på Neonate og der er jo mange forskellige og forskellige prisklasser. Kan det betale sig at købe en af de lidt dyre frem for de billige? 

Mvh. M

Anmeld Citér

16. november 2016

MiniMe2005

Vi har en padweco. Den er supergod, og har en rigtig god rækkevidde (vi bor på anden og kan fint høre vores barn) og følsomheden kan justeres. Den holder også rigtigt godt strøm. Vi lader den op ca hver 10. dag, og den bliver i gennemsnit brugt fire-fem timer hver dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.