Gave ideer jul + fødselsdag - 2 + 5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
2 synes godt om
12. november 2016

Lomm

Profilbillede for Lomm

Begge mine unger har fødselsdag umiddelbart efter jul, så mangler lidt ideer til gaver. 

Har en dreng på næsten 2, og en pige på næsten 5 år. Drengen er jo ikke stor nok til at ønske sig noget, pigen er vild med alle legesager hun ser, men da vi i forvejen har alt for meget, så leger hun sjældent med tingene ret lang tid ad gangen.

Da vi som sagt allerede har alt for meget, er vi efter noget der vil være godt for deres udvikling (fremfor bare mere bras), men jeg er ikke så god til at gennemskue hvad det skal være.

Vi har allerede: perler, modellervoks, tegneting, duplo, dukketing, bamser, musik instrumenter, biler/køretøjer, bogbane, bondegård m dyr, trampolin, legehus, hoppeborg, masser af spil...

til vores pige har jeg tænkt på et nyt løbehjul med kun 2 hjul, så kan vores dreng overtage det med 3 hjul. Og så har jeg tænkt lidt på de der Bubles efterligninger (hvor man har råd til mere end en enkelt), men kan ikke huske hvad de hedder...? Min mand mener derimod at disse er totalt ubrugelige, og bare ender i et hjørne. Nogen erfaringer med dem?

Andre ideer modtages gerne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Lomm skriver:

Begge mine unger har fødselsdag umiddelbart efter jul, så mangler lidt ideer til gaver. 

Har en dreng på næsten 2, og en pige på næsten 5 år. Drengen er jo ikke stor nok til at ønske sig noget, pigen er vild med alle legesager hun ser, men da vi i forvejen har alt for meget, så leger hun sjældent med tingene ret lang tid ad gangen.

Da vi som sagt allerede har alt for meget, er vi efter noget der vil være godt for deres udvikling (fremfor bare mere bras), men jeg er ikke så god til at gennemskue hvad det skal være.

Vi har allerede: perler, modellervoks, tegneting, duplo, dukketing, bamser, musik instrumenter, biler/køretøjer, bogbane, bondegård m dyr, trampolin, legehus, hoppeborg, masser af spil...

til vores pige har jeg tænkt på et nyt løbehjul med kun 2 hjul, så kan vores dreng overtage det med 3 hjul. Og så har jeg tænkt lidt på de der Bubles efterligninger (hvor man har råd til mere end en enkelt), men kan ikke huske hvad de hedder...? Min mand mener derimod at disse er totalt ubrugelige, og bare ender i et hjørne. Nogen erfaringer med dem?

Hey 

Jeg har en dreng på 2,5 og en pige på næsten 6 (februar)...

Mikkel får Magformers, værktøjssæt, kæphest og en Bruder traktor.

Karla får cupcake modellervoks sæt, et hobby sæt der hedder Sparkeltopia, LEGO starters is bilen og en lommelygte. 

Tilsammen får de et walkie Talkie sæt :-)

//Mette

Anmeld Citér

12. november 2016

Tascha26

Lomm skriver:

Vores datter er også snart 5 år.. blir hun her kort efter jul og hun ved virkelig godt hvad hun ønsker sig.. hun har nævnt en 8-10 ting og det er de samme hun nævner hver gang, så her ved vi godt hvad vi skal gi. 

Hun har blandt andet ønsket sig et stort Barbie hus, Barbie bil, Barbie karet med hest, LEGO friends forlystelsespark, klæd ud kjoler og tilbehør, ting til baby born og Disney frost sminkesæt med musik. 

Derudover er hun vild med kreative ting og bobles. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.