Kvalme og and

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2016

Anonym trådstarter

Gode råd søges....... 

Jeg er en af de heldige med meget kvalme og opkastninger i ny og næ. Problemet er det, at vi er inviteret på and til aften, og jeg ELSKER and. Ligenu kan jeg bare slet ikke lige overskue at skulle spise det. Jeg fik i sidste uge nogle Emperal kvalmetabletter ved vagtlægen, men jeg tør ikke tage dem. Min egen læge og apoteksdamen synes ikke jeg skal tage dem. Hvad gør jeg? Jeg er 11+6.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

FrkHS

Kan du være i rummet og klare lugten af and? Personligt bliver jeg sendt direkte med hovedet i tønden ved lugten af rødkål. Men hvis du kan klare madlugten ville jeg deltage og bare stikke lidt i maden, evt undskylde det med lidt mave-onde.. Hvis dem i er inviteret hos da ikke ved du er gravid.

Anmeld Citér

10. november 2016

Aristocats

FrkHS skriver:

Kan du være i rummet og klare lugten af and? Personligt bliver jeg sendt direkte med hovedet i tønden ved lugten af rødkål. Men hvis du kan klare madlugten ville jeg deltage og bare stikke lidt i maden, evt undskylde det med lidt mave-onde.. Hvis dem i er inviteret hos da ikke ved du er gravid.

Haha, hvis jeg havde kvalme ville lugten af and 100 procent få mig til at kaste op x10. Jeg har aldrig kunne lide den lugt og så med kvalme. Puha 

Anmeld Citér

10. november 2016

Hectar

Hvorfor mener egen læge ikke at du skal tage kvalmestillende?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.