[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
Ja, det er det da. For du forlader hende jo hver dag og hun er så lille, at det jo er svært for hende at forstå hvorfor du er væk.
Hej Natasja.
Du skal tænke på at du er hende primær person, hendes tryghed, hele hendes verden og nu er du væk i mange timer hver dag og det kan hun jo hverken forstå eller forklare dig, kun føle og agere på.
Hun er også meget lille er sende ud i vuggestue, men det er vel desværre nødvendigt for jer.:'( men føler med dig.
Det eneste du kan gøre, er at være der hundrede procent for hende og alt det hun har brug for, så hun kan mærke du er der.
Hvordan har i kørt hende ind...de "kloge" siger at man skal bruge 3 uger...den første uge hvor du er med og den næste hvor du kører i meget kort tid og så langsomt kører det op. 
Efter tre uger skulle hun så være kørt ind og på en god og tryg måde....sådan har jeg gjort med mine.,..og jeg har ikke oplevet de store reaktioner.
De har stadig perioder hvor de er kede når jeg kører, men det ville næsten være mere mærkeligt hvis ikke det var sådan.
Knus og held og lykke,...og bare lige min mening.
Eva[/citat]
Vil bare lige at min søn startet den 1 april og den første dag var han der fra 7.30 til 14.30. Vi var der da han vågnet af hans middagssøven. Og han er mega glad for at være der og hane r en dejlig dreng at få hjem også. 
Men vil helt sikkert give dig ret i at nogen børn har brug for at det ikke går for hurtig. Men ham her har bare været så klar til at komme i dp den sidste månede. Så det er gået dejligt nemt Men havde taget de første 14 dage til at køre han ordenligt ind men det har slet ikke været nødvendig.
Men Natasja jeg vil sige du skal give hende tid til at komme ind i det hele. Der er jo rigtig mange nye ting. Men det skal nok komme så hold ud min ven :)
Hilsen Joan

Anmeld