Har simpelthen haft et forfærdeligt forløb indtil videre. Vi konstaterede min graviditet da jeg var 4+3 (er i dag 11+1) Jeg har fra start haft pletblødninger af varierende styrke. For en lille uge siden, røg jeg så på sygehuset med styrtblødning. Jeg troede baby var tabt, men lægen konstaterede fortsat liv og hjerteblink. Jeg blev sendt hjem, med tid til opfølgende scanning dagen efter. Her blev det bekræftet at baby havde det godt, og at min livmoderhals var 3 cm. Jeg har siden været beordret sengeliggende og får magnesium. Det har blødt lidt, men ikke i de sidste 48 timer. Da jeg i dag, 4 dage senere, igen kom til kontrolscanning kunne min gynækolog konstatere, at min livmoderhals var 2,6 cm og at baby pressede på - man kunne se en lille udposning ned mod livmoderhalsen. Jeg er igen blevet sendt hjem med magnesium og sygemelding indtil næste tjek mandag. Jeg lider nu som bonus også af forstoppelse, da jeg psykisk er helt i panik over alt der 'presser på' dernede og tidligere har haft blødninger i forbindelse med afføring. Jeg fik for nogle år siden en spontan abort i uge 19, hvor slap livmoderhals også var årsagen. Jeg er simpelthen så frustreret, træt og opgivende. Er der nogen der kan genkende problemstillingen eller har haft lignende oplevelser? (Helst ikke for mange 'det ender galt' beskeder - psyken er allerede presset
)
Hilsen en der pt ikke elsker det her graviditet
Anmeld
Citér