Eddike mod parfume lugt? -tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
4 svar
1 synes godt om
10. november 2016

A. Nonymsen

jeg har købt en jakke brugt til min søn, den er rigtig fin, men FØJ hvor den stinker. 

Jeg bruger altid kun neutral vaskemiddel og kun neutral skyllemiddel om vinteren for at undgå at det hele bliver for elektrisk. 

Den lugter rigtig meget af parfumeret vaskemiddel, er det noget med at eddike kan tage lugten? Har aldrig prøvet det før, synes bare jeg har hørt om det skulle være godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja...

eddike i når du vasker den... behøver kun en lille smule...

en anden ide er også hvis du har et håndklæde/viskestykke du alligevel kan undvære så put det med ind for det suger også en del...

kan godt huske hvordan det var med den barnevogn vi købte brugt... selv efter 2 år hang det stadig fast på de dele der ikke kunne komme i vaskemaskinen...

Anmeld Citér

10. november 2016

A. Nonymsen

Wampires skriver:

ja...

eddike i når du vasker den... behøver kun en lille smule...

en anden ide er også hvis du har et håndklæde/viskestykke du alligevel kan undvære så put det med ind for det suger også en del...

kan godt huske hvordan det var med den barnevogn vi købte brugt... selv efter 2 år hang det stadig fast på de dele der ikke kunne komme i vaskemaskinen...

Super, det må jeg prøve, synes ikke det er så lækkert med børn der lugter af parfume 

nu sidder jeg her og googler og ser nogle der skriver noget om en klar eddike frem for en farvet, troede ærligt kun der var en slags, min er sådan lidt brunlig, kan man godt bruge det alligevel? 

Anmeld Citér

10. november 2016

AnoMom

A. Nonymsen skriver:

jeg har købt en jakke brugt til min søn, den er rigtig fin, men FØJ hvor den stinker. 

Jeg bruger altid kun neutral vaskemiddel og kun neutral skyllemiddel om vinteren for at undgå at det hele bliver for elektrisk. 

Den lugter rigtig meget af parfumeret vaskemiddel, er det noget med at eddike kan tage lugten? Har aldrig prøvet det før, synes bare jeg har hørt om det skulle være godt

Det er rigtigt at eddike tager lugten.

Anmeld Citér

10. november 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
A. Nonymsen skriver:

Super, det må jeg prøve, synes ikke det er så lækkert med børn der lugter af parfume 

nu sidder jeg her og googler og ser nogle der skriver noget om en klar eddike frem for en farvet, troede ærligt kun der var en slags, min er sådan lidt brunlig, kan man godt bruge det alligevel? 

ikke i vaskemaskinen for farven er karamel...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.