Håndfrit sæt til bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
8 svar
3 synes godt om
10. november 2016

tarkoflen

hej med jer

er der mon nogen herinde der har eller har en kæreste der har forstand på sådan nogle håndfrie sæt til bilen, så jeg kan tale i telefon nu jeg skal til at køre noget længere på job? 

Det skal helst ikke koste en formue at indstallere, og det skal kunne lades op i bilen, så ikke bare sådan en Bluetooth dims til øret, som jeg skal huske at tage med ud og ind når den skal lades op  

på forhånd tak for hjælpen og rigtig god dag derude 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

Beem82

Jeg har den her, den er super smart, nem at bruge og kan lade op i bilen 

http://www.jabra.dk/in-car/jabra-drive

Anmeld Citér

10. november 2016

tarkoflen

Beem82 skriver:

Jeg har den her, den er super smart, nem at bruge og kan lade op i bilen 

http://www.jabra.dk/in-car/jabra-drive

Ej den ser super smart ud og er til at betale  

hvordan tager man telefonen på den og kan den lades op mens man kører? 

Tak for dit input

Anmeld Citér

10. november 2016

Beem82

tarkoflen skriver:

Ej den ser super smart ud og er til at betale  

hvordan tager man telefonen på den og kan den lades op mens man kører? 

Tak for dit input

Den fungerer via bluetooth, så du aktiverer bare bluetooth i mobil og tænder for den håndfri og så finder de selv hinanden. Husk dog at slukke den når du går fra bilen, for den har en ok rækkevidde. Har stået i køkkenet og ikke kunnet forstå hvorfor jeg ikke kunne høre folk i mobilen. Det var så fordi at lyden kom ud i den håndfri i bilen udenfor huset 

Du oplader den via en ledning til cigarettænderen eller usb stik. Og den holder længe på en opladning!

Anmeld Citér

10. november 2016

Beem82

Den fanger fx også lyden fra gps'en på mobilen, super smart!

Anmeld Citér

10. november 2016

tarkoflen

Beem82 skriver:

Den fungerer via bluetooth, så du aktiverer bare bluetooth i mobil og tænder for den håndfri og så finder de selv hinanden. Husk dog at slukke den når du går fra bilen, for den har en ok rækkevidde. Har stået i køkkenet og ikke kunnet forstå hvorfor jeg ikke kunne høre folk i mobilen. Det var så fordi at lyden kom ud i den håndfri i bilen udenfor huset 

Du oplader den via en ledning til cigarettænderen eller usb stik. Og den holder længe på en opladning!

Fantastisk det lyder da til at det er den jeg skal ønske mig så tusind tak for hjælpen

Anmeld Citér

10. november 2016

Beem82

Var så lidt 

Anmeld Citér

10. november 2016

tarkoflen

Beem82 skriver:

Den fanger fx også lyden fra gps'en på mobilen, super smart!

Hov måske man også kan høre podcast eller lydbøger på den, det ville være et kæmpe plus i min bog

Anmeld Citér

10. november 2016

Beem82

tarkoflen skriver:

Hov måske man også kan høre podcast eller lydbøger på den, det ville være et kæmpe plus i min bog

Det tror jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.