snack til rejser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
7 svar
1 synes godt om
9. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min datter på 2 1/2 og jeg skal rejse i næste weekend. Turen varer ca 5 timer, og strækker sig over det meste af eftermiddagen, så jeg skal have noget med til hende som hun kan spise som eftermiddagsmad, men jeg er blank.

Har I et foreslag? Vi skal rejse med mine forældre, så det må gerne være noget vi alle kunne nyde, enten på færgen eller i bilen - eller begge dele.

EDIT: Hverken mig eller min datter er glade for "madpakkebrød" (brød der har ligget i en taske i længere tid)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2016

Maalene

Ms.Momo skriver:

Min datter på 2 1/2 og jeg skal rejse i næste weekend. Turen varer ca 5 timer, og strækker sig over det meste af eftermiddagen, så jeg skal have noget med til hende som hun kan spise som eftermiddagsmad, men jeg er blank.

Har I et foreslag? Vi skal rejse med mine forældre, så det må gerne være noget vi alle kunne nyde, enten på færgen eller i bilen - eller begge dele.

Frugt

Kiks

Knækbrød

Havrefras i en lille bøtte

Rosiner

Figenstænger

Boller med smør

Pølsehorn/pizzasnegle

Det var i hvert fald, hvad jeg lige kunne komme i tanke om - rigtig god tur til jer

Anmeld Citér

9. november 2016

Ms.Momo

Maalene skriver:

Frugt

Kiks

Knækbrød

Havrefras i en lille bøtte

Rosiner

Figenstænger

Boller med smør

Pølsehorn/pizzasnegle

Det var i hvert fald, hvad jeg lige kunne komme i tanke om - rigtig god tur til jer

Det var nogle gode bud.

Boller bliver det nok ikke, da hverken min datter eller jeg kan lide brød hvis det har været smurt i længere tid.

Anmeld Citér

9. november 2016

vitapigen

Vi havde en stor pose med gulerødder, agurker og peberfrugt skåret i stænger. Det kunne alle lide ��

Anmeld Citér

9. november 2016

FrøMor

Ella's Kitchen Grab Me Puffits kan fåes i de fleste kære børn butikker, og er gode til ture. De er økologiske og findes i et par forskellige gode smage som de fleste børn elsker.

Ella's Kitchen har også smotthies og en masse andre gode fødevare, som er nemme at tage med på ture. Det er en hurtig løsning

De har også dem der hedder Grip Me, som er til børn fra 10 måneder og op efter

Anmeld Citér

9. november 2016

Ms.Momo

MommyX2 skriver:

Ella's Kitchen Grab Me Puffits kan fåes i de fleste kære børn butikker, og er gode til ture. De er økologiske og findes i et par forskellige gode smage som de fleste børn elsker.

Ella's Kitchen har også smotthies og en masse andre gode fødevare, som er nemme at tage med på ture. Det er en hurtig løsning

De har også dem der hedder Grip Me, som er til børn fra 10 måneder og op efter

Vi er fra Bornholm, og der har vi ikke nogen kære børn butik. 

Anmeld Citér

9. november 2016

Kattha

Frikadeller, fiskedeller, små boller med rosiner - de behøver måske ikke at smøres for at være gode.

Anmeld Citér

9. november 2016

EnGodMor

Grov kiks

kanel kiks

frugt

Råkost eller bare gulerødder.

knækbrød

mad muffins 

Ostehaps

riskiks 

blandet salat med bacon evt grov pasta

saltstænger

avocado

tørrede bananer, tranebær eller andet tørrede frugt

kanel gifler 

Gulerodsboller

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.