Advarsel om stærke billeder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.140 visninger
12 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2016

Anonym trådstarter

Hej alle,

Jeg undskylder på forhånd for stærke billeder - men har nogle af jer blødt noget lignende dette ud? 

Har hormonspiral, som har siddet i et år, og jeg har så vidt jeg ved ikke været gravid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

FrkHS

Anonym skriver:

Hej alle,

Jeg undskylder på forhånd for stærke billeder - men har nogle af jer blødt noget lignende dette ud? 

Har hormonspiral, som har siddet i et år, og jeg har så vidt jeg ved ikke været gravid 

Det ligner godtnok meget da jeg aborterede 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle,

Det ligner et helt almindeligt koagel, det har jeg gjort hundredevis af gange.

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Det ligner et helt almindeligt koagel, det har jeg gjort hundredevis af gange.

Men så stor en koagel? Har ofte haft koagler, men aldrig i den størrelse...

Og jeg har som sagt hormonspiral - den burde vel hjælpe på de kraftige blødninger?

Anmeld Citér

8. november 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej alle,

Sådan har jeg også blødt tidligere. Det behøver slet ikke være en abort, selvom klumpen er i den store ende.

Mvh. M

Anmeld Citér

8. november 2016

Falk43

Ligner et stort koagel? Og Hvis det var en spontan abort hvad betydet det så ? Du har ikke oplevet dig gravid og har haft  homonspiral for ikke at blive

• Hvis det er en usædvanligt stor koagel for dig så ville jeg gå til gynækolog og blive checket for om spiralen sidder korrekt eller om du skal bruge et andet slags prævention 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Men så stor en koagel? Har ofte haft koagler, men aldrig i den størrelse...

Og jeg har som sagt hormonspiral - den burde vel hjælpe på de kraftige blødninger?

Ork ja og større, har en bagoverbøjet livmoder, der hjælper rigtigt meget, da blodet størkner og danner en prop, der så løsnes, når jeg bøjer forover 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym

Sådan ser det ud her hver gang jeg bløder, nogle gange kan de også nemt blive større... 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ork ja og større, har en bagoverbøjet livmoder, der hjælper rigtigt meget, da blodet størkner og danner en prop, der så løsnes, når jeg bøjer forover 

Har virkelig bare aldrig haft det i den størrelse før, og især ikke nu hvor jeg har hormonspiral. Burde den ikke nedsætte blødningen?

Men fint at høre det "bare" er det. Havde heller ikke forventet det var en SA.

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym

Det er slimhinde rester.... jeg har masser af sådan nogle hver gang jeg har mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.