Jordemoder skift under fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg har nu prøvet at søge efter dette online, men er ikke kommet så langt. Jeg har fundet ud af at man sagtens kan skifte jordemor, hvis man af en eller anden grund ikke kan med den man har, inden fødslen.

Hvordan fungere dette under fødslen? Hvis den samme jordmoder kommer som man ikke kan med, eller en anden man ikke kan med, er det så muligt at sige at man vil have en anden?    

Alt efter hvor lang ens fødsel er ved jeg at chancen for at jordemoren bliver skiftet alligevel er der, specielt hvis de har fri mens man stadig er i fødsel. Var nu bare ret nysgerrig alligevel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

Goggelogge

Anonym skriver:

Jeg har nu prøvet at søge efter dette online, men er ikke kommet så langt. Jeg har fundet ud af at man sagtens kan skifte jordemor, hvis man af en eller anden grund ikke kan med den man har.

Hvordan fungere dette under fødslen? Hvis den samme jordmoder kommer som man ikke kan med, eller en anden man ikke kan med, er det så muligt at sige at man vil have en anden?    

Alt efter hvor lang ens fødsel er ved jeg at chancen for at jordemoren bliver skiftet alligevel er der, specielt hvis de har fri mens man stadig er i fødsel. Var nu bare ret nysgerrig alligevel.

Altså jeg vil lige sige at jeg fik en jordmoder, som jeg aldrig havde brudt mig om, men hun var bare helt fantastisk under og efter fødslen.. så når musikken spiller, så tænker man ikke så meget

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Altså jeg vil lige sige at jeg fik en jordmoder, som jeg aldrig havde brudt mig om, men hun var bare helt fantastisk under og efter fødslen.. så når musikken spiller, så tænker man ikke så meget

Jeg kan af og til være lidt temperamentfuld (under smerte)  og har tænkt at når tiden er inde, hvis jeg fik den jordemoder som jeg ikke kan med, så kan jeg måske finde på at sige nogen mindre pæne ting under smerte? Ikke kun det, men det kan ligefrem gå mig på hvis det ikke fungere og vi har to helt forskellige syns vinkler på tingene. 

Anmeld Citér

8. november 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Tænker det kommer an på normeringen OG antallet af fødende den pågældende dag og time .

jeg mødte alle 3 hold og jeg havde været igang med igangsættelse og tjek siden lørdag og fødte torsdag omkring midnat.  

Kun 1 havde jeg forbehold for. og mødte VIRKELIG mange de dage. Men de vidste hvem jeg snakkede om og hun havde ikke de følgende 5 vagtskift. ellers sørgede de for hun fik en anden stue. 

Sagde det i god tid og ikke midt i veer. 

Anmeld Citér

8. november 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Goggelogge skriver:

Lige præcis

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Tænker det kommer an på normeringen OG antallet af fødende den pågældende dag og time .

jeg mødte alle 3 hold og jeg havde været igang med igangsættelse og tjek siden lørdag og fødte torsdag omkring midnat.  

Kun 1 havde jeg forbehold for. og mødte VIRKELIG mange de dage. Men de vidste hvem jeg snakkede om og hun havde ikke de følgende 5 vagtskift. ellers sørgede de for hun fik en anden stue. 

Sagde det i god tid og ikke midt i veer. 

Jeg havde også tænkt at man kunne gøre det på den måde. Hvis det sker så må jeg tale op i god tid  Tak for dit svar

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym

Jeg sagde allerede da jeg ringede derind, at jeg gerne ville undgå jordemoder xx. Det var ikke noget problem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.