IntelliGender - nogen som har erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du prøvet Intelligender testen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.967 visninger
36 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er simpelthen ved at DØ af spænding mht. kønnet, og under en googling af 10.uge faldt jeg over en anmeldelse af IntelliGender testen som kan vise med 82% sikkerhed om det bliver en dreng eller en pige.

Den koster 350kr og det vil jeg som sådan godt investere i lidt overfladisk spændingsudløsning

Men er der nogen af jer der har prøvet den test? Stemte resultatet?

KH
Rosa - som er SÅ nysgerrig og vil vide ALT om sit lille hjertegryn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

sarahb

Jeg kunne sagtens finde på det men ville nok ik hæfte mig ved svaret. Men hvis du tager den og så også får kønnet afvide ved md scanningen så er det jo perfekt...

Anmeld

3. oktober 2009

dorthemus

Det har jeg godt nok aldrig hørt om...jeg venter til scanningen i 18. uge med at få spændingen udløst
...men er nu ret sikker på, at der ligger en lille sød dreng derinde

Anmeld

3. oktober 2009

Moderator

Jeg ANER virkelig kke hvad der gemmer sig inde i min ( forresten absurd slanke) mave... Familiens matriarker på begge sider er overbeviste om at der er en lille pojke på vej, mens moster og veninderne holder stædigt på en lille flicka... Vi selv er HELT på herrens mark... Jeg vil bare SÅ gerne snart vide det Så synes jeg det bliver lidt mere virkeligt

Anmeld

3. oktober 2009

malou

Jeg fik fortalt da jeg var gravid... kan ikke huske af hvem eller hvor.... men at de rigtig garvede scannere allerede kan se de til nakkefolds scanningen om det er en dreng eller pige.... men at få dem til det er en anden sag

knus malou som godt forstår du er herre nysgerrig

Anmeld

3. oktober 2009

Moderator

Hej søde Rosa!
Jeg havde en samtale med en anden gravid, netop om disse tests
Jeg mener det er det rene humbug, da der INTET er i din urin som fortæller noget om barnets køn! Vi var begge inde og læse en masse, og talte med jordemødre og læger herhjemme og alt tyder på at deres "hemmelige ingrediens" er hemmelig fordi de ikke vil have spændte gravide kvinder opdager at det er snyd

Næh, sødeste! Så hellere bruge pengene på en scanning i 16.-17. uge hvor de kan se det (hvis de ikke kan, får du en ny scanning gratis, de fleste steder), og så ellers væbne dig med tålmodighed!
Jeg VED det er svært... var selv ved at gå til, men kunne ikke drømme om at sætte min lid til sådan en test som skulle kunne måle i min urin om det er en dreng eller en pige!?
Der er trods alt 50:50 for at alle andre gætter rigtigt, ganske gratis

knus til dig!

p.s. Maven skal nok komme lige pludselig

Anmeld

3. oktober 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

Hej søde Rosa!
Jeg havde en samtale med en anden gravid, netop om disse tests
Jeg mener det er det rene humbug, da der INTET er i din urin som fortæller noget om barnets køn! Vi var begge inde og læse en masse, og talte med jordemødre og læger herhjemme og alt tyder på at deres "hemmelige ingrediens" er hemmelig fordi de ikke vil have spændte gravide kvinder opdager at det er snyd

Næh, sødeste! Så hellere bruge pengene på en scanning i 16.-17. uge hvor de kan se det (hvis de ikke kan, får du en ny scanning gratis, de fleste steder), og så ellers væbne dig med tålmodighed!
Jeg VED det er svært... var selv ved at gå til, men kunne ikke drømme om at sætte min lid til sådan en test som skulle kunne måle i min urin om det er en dreng eller en pige!?
Der er trods alt 50:50 for at alle andre gætter rigtigt, ganske gratis

knus til dig!

p.s. Maven skal nok komme lige pludselig

Enig!

Har læst om mange der har prøvet dem, og ikke en af dem passede... jeg ville ikke selv prøve, for ville simpelthen være bange for at blive skuffet (selvom både dreng og pige er velkommen), og komme til at knytte mig til et bestemt køn.

Så herhjemme er vi tålmodige... meget tålmodige :-)

Anmeld

3. oktober 2009

Mary

Jeg fik forkert svar - den sagde dreng, og jeg har med 100% sikkerhed en lille pige i maven  Spild af penge, men en sjov lille 'leg' var det da, endnu sjovere hvis den så ikke havde været så dyr!

Maria 27+1 med Dicte

Anmeld

3. oktober 2009

Tut

Mary skriver:

Jeg fik forkert svar - den sagde dreng, og jeg har med 100% sikkerhed en lille pige i maven  Spild af penge, men en sjov lille 'leg' var det da, endnu sjovere hvis den så ikke havde været så dyr!

Maria 27+1 med Dicte

Præcis det samme her. (men det var jo også min skyld at Mary købte én  )

Den sagde DRENG, og nu har 3 scanninger sagt PIGE, og vi har endda et billede af tissekonen, så der er ingen tvivl.

Lad være med at spilde pengene

Mette 31+1 med Nana

Anmeld

3. oktober 2009

Moderator

Hm - ja der er ingen tvivl om at der er mange der er blevet skuffede... Og fornuften siger mig selvfølgelig at produktet er humbug og spild af penge...

Findes der andre måder at få kendskab til kønnet på i 10.uge? Blodprøver eller lignende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.