Graviditet efter to spontane aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
2 svar
2 synes godt om
7. november 2016

Bech19

Jeg har lige nu og for 2. gang i træk haft en spontan abort! Jeg forstår ikke, hvorfor dt skal ske for mig - og hvorfor det skal ske TO gange i træk.

Vi har heldigvis et barn i forvejen, men det er så hårdt!

Vi vil prøve med det samme igen, men jeg er godt bange...

Er der nogen af jer, som har prøvet det sammen, men fået barn tredje gang?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

Mo9ca

Bech19 skriver:

Jeg har lige nu og for 2. gang i træk haft en spontan abort! Jeg forstår ikke, hvorfor dt skal ske for mig - og hvorfor det skal ske TO gange i træk.

Vi har heldigvis et barn i forvejen, men det er så hårdt!

Vi vil prøve med det samme igen, men jeg er godt bange...

Er der nogen af jer, som har prøvet det sammen, men fået barn tredje gang?

Jeg har to sunde og raske børn som er blevet til uden nogle problemer. Efter nr. 2 havde jeg ulykkeligvis 3 spontane aborter uden nogen forklaring og med den samme mand som er far til de to store. Nu er jeg gravid i 32. Uge med en livlig lille baby som er opnået uden hjælp af medicin eller andet og igen med den samme mand. 

Jeg ved hvor forfærdeligt og fortvivlende det er, men fat mod. Din krop og jeres gener skal nok opnå en levedygtig og rask graviditet lige pludselig. I har jo bevist, at det godt kan lade sig gøre. 

Knus og kram til dig

Anmeld Citér

8. november 2016

Lilott

Da vi forsøgte at få nr 2 havde jeg også 2 spontane aborter. Efter min sidste spontane abort nåede jeg kun at have menstruation en gang, og så var jeg gravid igen. Så her var det tredje graviditet der lykkedes :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.