Terminsdato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
1 svar
1 synes godt om
7. november 2016

Coco30

Hej med jer - og tillykke til jer alle med gravidteten! Hvor er vi bare heldige at have små spire i maven 

Jeg har et lille spørgsmål.

Pga. p-pille stop havde jeg ikke min menstruation i 4 cyklusser og i 5. cyklus bliver jeg så gravid. Jeg har derfor svært ved at beregne min terminsdato? Jeg tror jeg havde ægløsning den 19/10 - (havde ret mange tegn på det: Kunne mærke flere stik/jag i den ene side, havde ømme bryster + fertilt udflåd). Hvis jeg havde ægløsning den 19/10 hvornår vil i så mene jeg har termin? Kan man overhovedet regne ud fra ægløsning - eller bliver det mere upræcist?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2016

FHR

Coco30 skriver:

Hej med jer - og tillykke til jer alle med gravidteten! Hvor er vi bare heldige at have små spire i maven 

Jeg har et lille spørgsmål.

Pga. p-pille stop havde jeg ikke min menstruation i 4 cyklusser og i 5. cyklus bliver jeg så gravid. Jeg har derfor svært ved at beregne min terminsdato? Jeg tror jeg havde ægløsning den 19/10 - (havde ret mange tegn på det: Kunne mærke flere stik/jag i den ene side, havde ømme bryster + fertilt udflåd). Hvis jeg havde ægløsning den 19/10 hvornår vil i så mene jeg har termin? Kan man overhovedet regne ud fra ægløsning - eller bliver det mere upræcist?

Jeg har termin 21 juli 2017 

Har vedhæftet et billedet af din termin 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.